Annons:
Etikettfotomanipulation
Läst 1380 ggr
Cindy-
2014-04-17 07:31

Glad Påsk!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni gjort några roliga, härliga, eller vackra Påskbilder?

Vore kul att se dom! Släng in dom i tråden här!

Jag har gjort en liten Påskbild! Och med den vill jag önska alla medlemmar en Glad Påsk! 🙂

Stockbilder

Flicka       Tulpaner1       Tulpaner2      Bruna kaniner      Vit kanin      Bakgrunder

Annons:
bamse6311
2014-04-17 12:06
#1

Fantastiskt fin bild Cindy.

Vågar inte själv delge någon påskbild då de är väldigt enkla i förhållande till alla de fantastiska bilder du gör Cindy.

Önskar dig en riktigt Glad Påsk.

Bästa hälsningar,
Bertil

Cindy-
2014-04-17 17:20
#2

#1 Men så ska du inte säga! Självklart vill vi se din Påsk bild om du har gjort någon! Eller tänker göra någon. Det är ju jätteroligt om så många som möjligt vill fylla upp tråden med bilder. 

Det behöver ju naturligtvis inte vara någon avancerad foto manipulation. Det kan lika gärna vara ett roligt eller ett vackert Påsk fotografi som ni sedan förfinat i photoshop om det nu behövs.

Jag gillar ju att fotografera också så det hade lika gärna kunna bli ett foto från mig. Men eftersom jag håller på att göra en massa barnbilder till en bok, och denna bilden just blev färdig så valde jag att lägga in den. Den är tänkt som en Påsk bild. 🙂

Så kom igen nu!! Jag vill se Påsk bilder! 🙂

rogerth
2014-04-18 13:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Tack detsamma Cindy och Glad Påsk också till alla andra. Kul med en liten Påskbild i iFokus.

Jag tog en bild på den ”Påskkrans” jag gjort av björkris, vilken jag hängt på ytterdörren.

Har bara lagt en liten ram omkring bilden och skrivit lite text. Alltså inga konstigheter! Fyller behovet av att önska vänner och bekanta en riktigt Trevlig Påskhelg.

Upprepar det Cindy skrev ”jag vill se påskbilder.”🙂

"Var dig själv - det finns så många andra"

MrDeviant
2014-04-18 15:09
#4

Oj Cindy. Väldigt fin bild :)


leemland
2014-04-18 15:53
#5

Glad Påsk på dig med! :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cindy-
2014-04-19 08:59
#6

#3 Åh vad söt Påskkrans du har gjort!!! Själv har jag inte hunnit med att göra något påskmys direkt. Bara en liten tupp på borden 🙂

Den var jättefin! Glad Påsk på dig! 🙂

Annons:
Cindy-
2014-04-19 09:00
#7

#5 Tack! Hoppas du får en fin påskhelg! 🙂

#6 Tack så jättemycket! 🙂

Upp till toppen
Annons: