Annons:
Etikettredigerare-sökes-endast-medlemmar
Läst 590 ggr
jela96
10/24/14, 8:48 PM

Någon som vill hjälpa mig?

Hej!

Jag och min kompis får inte fram det bästa stilen på vår logga tyvärr! Det är ju en viktig del av företaget…

Så jag undrar om någon har tid att slänga ihop en snygg och stilren logotyp?
De måste vara i pdf format och kunna förminska och förstora och helst förmedla vad vi arbetar med.

Vi har iallafall startat företaget, NJ Smycken och ska sälja smycken, loggan ska vara inne 23.00 ikväll.

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

Annons:
Inkanyezi
10/24/14, 9:03 PM
#1

Om den ska kunna förstoras utan problem, ska den göras i vektorgrafik, och även om PDF stöder vektorgrafik, så skapar man inte vektorgrafik i det programmet. Vad du behöver är alltså en logga i vektorgrafik, och den kan du i så fall lägga in i ett PDF-dokument.

Jag tror att det är aningen optimistiskt att be om det med en deadline på två timmar, utan att ens presentera en idé om hur du vill att den ska se ut. Men det är klart att du kan hitta någon som "har tid att slänga ihop en snygg och stilren logotyp".

Vad tror du en logga kan kosta?

Tjeja
10/24/14, 9:12 PM
#2

Jag sysslar inte med varken foto eller bildredigering men trillade in här på rubriken ändå…

Vad tror du människa TS som skriver? Ska folk jobba stora jobb som kräver tid gratis åt dig utan att ens ha så mycket som ett utkast och en närmare beskrivning att utgå ifrån???

Ha ha ha ha…. en LOGGA till ett FÖRETAG dessutom och inte bara en liten bildjustering i ett privat foto för eget bruk…

Skärp dig! Ge proffsen den tid och de pengar det kostar att få en vettig logga! Tala om vad du har för grundidé och önskemål om hur den ska se ut så de har något att jobba med!

Eller köp ett vektorgrafikprogram för många flera tusen än en logga kostar och gör det själv!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

jela96
10/24/14, 9:17 PM
#3

Men herregud ursäkta #2, finns snällare sätt att uttrycka dig på!

Förlåt men jag vet ingenting om sådant här så ursäkt för det. Tänkte att nybörjare ville träna sig eller någonting. Jag nappar själv på sådana erbjudande och har suttit många gånger och gjort gratis jobb åt folk för att jag velat träna upp mig.

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

[TanatosNyx]
10/25/14, 7:58 PM
#4

Ett tips är att vända dig till andra (inkubator)företag som står i startgroparna, men då med inriktning som lämpar sig så de gör loggor förstås. Där kan du få ett betydligt förmånligare pris, samtidigt som du hjälper ett annat företag som behöver uppdrag för att komma igång.

Det kräver dock tid och engagemang ifrån din sida. Du behöver ha ganska tydliga besked om vad ni önskar och vad ni är beredd att betala.

Jag jobbar tyvärr inte i vektorgrafik, annars hade jag hjälpt dig.

Upp till toppen
Annons: