Annons:
Etikettgimp
Läst 1181 ggr
rasmussonsara
2014-10-25 19:27

Kritik på kloning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Jag brukar inte redigera bilder så mycket mer än lite ljus & kontraster men ville nu prova något nytt & lära mig mer, så provade en kloning! Skulle vilja ha lite kritik & kanske tips på hur jag kan förbättra den?
Jag har jobbat i GIMP :)

Detta är min lilla diamant Stella som fick vara modell <3

// sara - livet som brännskadad -> http://nouw.com/rasmussonsara 

Annons:
leemland
2014-10-26 12:44
#1

Bra jobbat! :) 

Tycker redigeringen ser bra ut! Det enda jag har att påpeka är det vita på bringan på hunden, där ringen och de från halsbandet/kopplet ligger. Där ser det lite konstigt ut tycker jag. (vet att det kan vara svårt att få rätt på ett sånt ställe)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

P4go
2014-10-26 13:57
#2

Asså… Jag ser inte ens bilen?

*den kom upp när jag skrev kommentaren*

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

woopwoop
2014-10-30 17:04
#3

Man ser ganska tydligt att det är klonat. Många upprepningar, och väldigt onaturliga kanter. Vet inte riktigt vad jag ska säga att du kan göra bättre, för det är egentligen bara till att öva ! :)

rasmussonsara
2014-11-03 20:53
#4

Tack, ja det är väl bara övning som kan få det bättre, men alltid kul att höra hur andra ser bilden, jag själv ser ju bilden på ett sätt men är ofta att andra ser den på ett annat sätt.

// sara - livet som brännskadad -> http://nouw.com/rasmussonsara 

hamstertokiglisa
2014-11-30 18:38
#5

Om jag aldrig hade fått veta att den varit klonad så hade jag inte trott det heller. Men eftersom att man vet om att den är klonad så kollar man extra noga och försöker hitta minsta lilla fel, men annars tycker jag att det var bra och jag tror ingen som inte vet att den är redigerad  skulle märka det.

Upp till toppen
Annons: