Annons:
Etikettoff-topic
Läst 738 ggr
leemland
2016-09-16 16:49

Likvärdig font

Hittade denne fonten som jag verkligen förälskade mig i .  Men tyvärr finns inte Å Ä och Ö med vilket ställer till det i det jag ska använda det till. Jag har suttit inne på dafont hur länge som helst nu och försökt hitta en så likvärdig font som det går. Men jag tror jag har stirrat mig blind för jag tycker ingen ser lika dan ut 😂 

Skulle någon kunna hjälpa mig hitta en så identisk som det går ? 🙂 (gör inget om där inte är hjärtan över bokstäverna )

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
beem
2016-09-16 18:43
#1

Tyvärr är nästan alla fonter utan å, ä och ö.

Är det själva stilen på fonten - liknande skrivstil - du söker dvs utan någon dekoration.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

leemland
2016-09-16 19:36
#2

Nej egentligen inte, utan jag tycker hjärtanen ger en charm i det hela 🙂 

Anledningen till mitt inlägg va att jag tänkte att jag kunde byta ut vissa av bokstäverna till den fonten jag skickade (hoppas du förstår hur jag menar😛)  Det var därför jag ville ha en så likvärdig font som möjligt 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

beem
2016-09-16 20:00
#3

När jag använder font utan å, ä och ö så skapar ja den själv med a och o med punkter över. Jag gör det då i PSE eller PSP.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

leemland
2016-09-16 20:54
#4

Okej. Tycker det är lite svårt med hjärtan, visst kan jag nog klippa till de - men är ltie lat för de just nu .😂 Och i längden blir det nog jobbigt😛 haha.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

beem
2016-09-16 20:57
#5

Om du tex vill ha Å skriver du  A med hjärtat och sätter en pricka ovanför osv. Snabbt gjort 🙂


Sorg är kärlek som blivit hemlös

CaptainBunchie
2016-09-17 11:51
#6

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Annons:
leemland
2016-09-18 15:06
#7

#5 Nja snabbt gå de inte när de är jag 😂 hahahaha. 

#6 Tack ska du ha! Hur kan jag ha missat den? 🤦‍♂️

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

beem
2016-09-18 16:50
#8

#7 Den har ju inte å, ä, ö som du söker.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Fridaaaa
2016-09-18 16:56
#9

#8 Kollar du längre ner på sidan så finns Å, Ä, Ö

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

beem
2016-09-18 19:13
#10

#9 Åh tack. Det har jag missat. Nu vet jag att jag ska kolla även där då jag letar fonter,


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Fridaaaa
2016-09-18 19:16
#11

#10 Vasegod :)
Missade med det i början ska jag ärligt säga :P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: