Annons:
Etikettshow-off-före-efter
Läst 979 ggr
Roosenlilja
10/30/16, 5:03 PM

Före o efter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Fick återgå till mitt gamla Photoshop Element 11. Byte av dator gjorde att mitt CS6 försvann. :/ Men jag får nog fixat till det efter nyår.

Hursomhelst, så testade jag lite ändå. Här är fotot på katten Tigermåns i ett före och ett efter. Har inte gjort jättenoga då bilden visas i litet format på nätet. Har ni kommentarer så är det bara kul.  Foto och redigering av Susanne Roosenlijla
Tack för insläppet får jag väl säga också. :)

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Annons:
Tobbe_490
10/31/16, 8:09 AM
#1

Skickligt gjord!

Roosenlilja
10/31/16, 8:48 AM
#2

#1 Tackar! 🌺

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Roosenlilja
11/7/16, 3:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#3

Åh, så roligt att få igång mitt CS6. Nu får jag väl träna upp mig på det igen. Ser ju annorlunda ut och har ju många fler möjligheter. :)
Så nu ska vi se, sa blinda Sara när hon klippte av ögonfransarna.
Gjorde en väldigt snabb redigering på våran "snöleopard" Jussi som längtar till vårvärmen och solen. burr!

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Upp till toppen
Annons: