Annons:
Etikettfotomanipulation
Läst 958 ggr
Wellcraft
2016-12-22 12:31

Hjälp, ta bort staket

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Vill någon vara supersnäll och redigera bort staketet på dessaa bilder, om det går? 
Skulle göra mig väldigt lycklig :)

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Annons:
Florrpan
2016-12-23 16:12
#1

Jadu.. det går nog, men bilden blir inte sig lik.

Varför båda bilderna? Välja en av dem och hoppas någon har mod nog att redigera bort det.

Sen… varför vill du ha denna bild utan staket över huvud taget? Det är inte särskilt bra bilder.

Wellcraft
2016-12-25 16:06
#2

Och jag eftersökte inte kritik eller åsikter… Jag är ingen proffs fotograf nej, kanske är jag inte ens särskilt bra öht, men jag gör mitt bästa.
Jag har tyckt att det varit kul. Jag har fått lite fina kommentarer på andra sidor vilket gett mig motivation att fota mer. 
Men jag kommer aldrig bli vidare bra, har inte den tiden och orken. 
Dessa bilder tyckte jag faktiskt om, tänkte att de skulle bli lite extra fina om staketet försvann.. Ville ha dem till en profil till en annan sida.
Hade tänkt erbjuda ersättning såklart, då jag förstår att det är ett stort jobb..
MEN tråden är ej längre aktuell då min sambo kunde fixa det, tydligen.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Florrpan
2016-12-26 09:39
#3

#2 Nej, du sökte inte kritik, men många som kan redigera detta kanske inte ser varför behovet finns. Men ärligt så tror jag staketet behövs i denna bild för att man ska förstå sammanhanget. Antar att hunden är lite rädd/sur på något som är innanför staketet? Så staketet berättar en historia, åtminstone för mig.

Men eftersom det är 2 nästan likadana bilder så kunde du valt ut en av dem, sen om bilderna fanns i högre upplösning så är det bra om vi får den stora bilden istället då det ger mer utrymme att redigera och göra ett bra jobb.

Nu bidrog du däremot med mer information i ditt nya svar som kunde varit till nytta från början, t.ex att det skulle vara en profilbild. Det framgick inte heller något om ersättning i ditt inlägg.

Roligt att det löste sig för dig!

giffan
2017-01-01 09:13
#4

#3 Kan inte du skriva en artikel om vad man ska tänka på innan man ber om hjälp att redigera en bild?

Vi tänker nog alla lite olika och kanske en vägledning i redigerings världen vore något?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Upp till toppen
Annons: