Annons:
Etikettfotomanipulation
Läst 692 ggr
[Rhonda]
1/21/17, 1:48 PM

Titta så fint det blev!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Jag måste visa er vad snälla, gulliga Florrpan har gjort åt mig.

Klippt ut min lille nevö o 'klistrat' in. Pojken har ingen möjlighet att kunna  träffa mamma (pappa gick bort i okt 2016). Fotot är från 2013. Jason är född april 2015.

Min bror kommer att bli sååå glad!

tack Florrpan - kram

Annons:
DesK
1/21/17, 2:03 PM
#1

Åh, vilken jättefin bild!

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Rhonda]
1/21/17, 2:05 PM
#2

Visst är det det!

Florrpan
1/21/17, 2:06 PM
#3

Tack! :D

En jobbig bild att arbeta med då ljus och vinklar var helt annorlunda mellan bilderna. Så mycket av arbetet lades på att rita om ljuset som faller på barnet då det kom från fel håll i originalbilden.

Nu när jag kollar på den igen efter några dagar så ser jag en miss jag måste korrigera.

[Rhonda]
1/21/17, 2:09 PM
#4

#3 Tack F. Det behövs inte, jag har redan beställt kopia online. Tack ändå!

Förresten - vad är felet?

Maria
1/21/17, 2:14 PM
#5

Så fint det blev❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Florrpan
1/21/17, 2:14 PM
#6

#4 Skuggningen på armen närmast papp-påsen är belyst, när det logiskt borde vara en skugga där. Var bara det. Kanske en finjustering i färgerna. Var väldigt klurigt att få det att se realistiskt ut helt enkelt :)

Annons:
[Rhonda]
1/21/17, 2:25 PM
#7

#6 Det är inget jag tänker på men jag är likadan med mina scrapbookingalster. Jag kan se om något är ½mm snett.

[Rhonda]
1/21/17, 2:26 PM
#8

Jag vill att ni ska veta allihopa att jag har ersatt F för allt jobb han har lagt ner.

Upp till toppen
Annons: