Annons:
Etikettfotomanipulation
Läst 956 ggr
[Rhonda]
4/27/17, 5:45 AM

Behöver hjälp med bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle någon kunna fixa detta foto.

Tack så mycket!

Annons:
Roosenlilja
4/27/17, 10:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

🤔 Väldigt svårt att få skärpa på så liten bild. Jag får testa mer i morgon.

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

[Rhonda]
4/28/17, 8:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Tack Sussi! Det var jag som beskar bilden. Här är originalbilden.

Roosenlilja
4/28/17, 12:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

🎧 får inte bort oskärpan helt. Någon som kan?

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

[Rhonda]
4/28/17, 12:31 PM
#4

 Den är bara till släktträds fotoboken så jag kollar nu om den blir bra som den är……..

Jo, den blev bra.

Tack Sussi! 🌺

Roosenlilja
4/28/17, 12:45 PM
#5

Inte riktigt nöjd själv men det beror ju mest på dig om du är nöjd :) Skulle ändå vara roligt om någon annan kunde få till skärpa o annat. :) Jag vill ju lära mig mer :)

🤪Kram

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

[Rhonda]
4/28/17, 1:17 PM
#6

#5 Du får träna på den om du vill men jag har lagt in fotot i fotoboken så jag behöver ingen bättre bild.

Kram 🤗

Annons:
fotografen.ville
4/29/17, 12:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Så här fixade jag till den.

Roosenlilja
4/29/17, 9:31 PM
#8

#7 Wow! Hur gjorde du???? :)

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

fotografen.ville
4/30/17, 10:15 AM
#9

Jag har enbart jobba i Lightroom. Det är mest att bara dra och se vad som kan förbättra bilden i de olika reglagen. Så har jag lärt mig genom åren som fotograf/redigerare. Plus att läsa och se övningar på nätet. Tyvärr är jag inte så bra på att lära ut genom att skriva ner det. För det skiljer sig från bild till bild man jobbar med. Så när jag lär ut så är det ofta att personen/erna är med bredvid mig.

Roosenlilja
4/30/17, 10:32 AM
#10

#9 Tack iaf. Har inte Lightroom. :/ Så jag får väl öva mer. :)

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Upp till toppen
Annons: