Annons:
Etikettfotomanipulation
Läst 1144 ggr
Lamina
5/3/17, 10:41 PM

Hjälp? (Vill busa lite :p )

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet inte om dethär är OK, men hoppas det. Vill busa lite med min pojkvän och skulle vilja ha lite hjälp. Jag sa att om han råkade av sig allt hår så skulle jag göra det också. Han gjorde det ändå (en olycka påstod han. 😂) Han tror att jag inte kommer göra det, vilket iofs är sant. Men eftersom vi inte kommer träffas fören på Söndag tänkte jag om jag kunde lura honom lite, om det går. Så min fråga är, är det möjligt att redigera bort mitt hår i domhär bilderna? Om någon vill hjälpa mig med det skulle jag bli otroligt glad.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
Lamina
5/3/17, 10:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

2

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

vendelay
5/3/17, 10:45 PM
#2

Jag kan tyvärr inget om bildredigering så kan inte hjälpa dig, men jag tänker att det kanske är lättare om du sätter upp ditt hår hårt så det ligger platt mot huvudet och inte syns? Då blir det antagligen mycket mindre att redigera, antar jag :)

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Lamina
5/4/17, 3:52 PM
#3

#2 Du har nog rätt. Startar en ny tråd och hoppas på lite tur. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Roosenlilja
5/4/17, 4:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Testade lite :) och rättade till lite på halsen.

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

vendelay
5/4/17, 4:46 PM
#5

#4 Det gömmer sig lite hår under hakan 😃 Men riktigt bra jobbat!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Lamina
5/4/17, 5:17 PM
#6

#4 Snyggt! Tack. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
Roosenlilja
5/4/17, 5:25 PM
#7

#5 Såg det jag med och satt precis och mekade med det. hehe.. Tack för att du säger till!
#6 Nu fick du en bättre bild. Tack själv för att jag fick träna.

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

vendelay
5/4/17, 8:45 PM
#8

#7 Vad duktig du är alltså!😮

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Roosenlilja
5/4/17, 10:24 PM
#9

#8 Tusen tack :) Det är alltid roligt att få beröm! 🐱

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Roosenlilja
5/4/17, 11:05 PM
#10

Tack! 🐱

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Lamina
5/6/17, 1:21 PM
#11

Tack för hjälpen, Kattsussi. Tyvärr verkar han inte riktigt köpa att jag gjort nånting. (Han säger att jag manipulerat bilden, vilket jag sanningsenligt kan säga att jag inte har :p ) Återstår helt enkelt att bara klippa av håret. Inte så förtjust i det iaf. :p

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Roosenlilja
5/7/17, 8:35 PM
#12

Tja, det är ju upp till dig vad du vill göra :) Nu vet du iaf ungefär hur du kommer att se ut utan håret. Undrar om hårkvaliteten blir samma som innan isf. Lämna stubb så du inte tar en rakhyvel! Du får ont! Sen måste du ändå tvätta huvudet för att få bort döda celler och smuts.

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

vendelay
5/7/17, 9:14 PM
#13

Jag har rakat av mig håret flera gånger och förutsatt att håret inte är helt förstört innan så ja, det blir samma kvalité. Det blir inte mer eller tjockare / tunnare eller något annat (även om det kanske känns så när det växer ut). Enda skillnaden är väl att det håret som växer ut i början är helt friskt och inget kluvet osv. Men om en tar hand om sitt hår blir det ju ingen skillnad när det vuxit ut igen.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Roosenlilja
5/8/17, 10:44 AM
#14

#13 Tack för svaret! :)

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

vendelay
5/8/17, 11:12 AM
#15

#14 👍

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: