Annons:
Etikettredigerare-sökes-endast-medlemmar
Läst 1139 ggr
Aaangelica
2017-05-16 16:27

Göra bakgrund svart

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Finns det någon här som skulle kunna göra bakgrunden svart? Både mattan & golvet då såklart. Vill ha en "tavel vänlig" bild på min katt men han fastnar aldrig på bild. Denna blev dock helt ok men bakgrunden är ju mindre rolig.. =) Vore väldigt tacksam isåfall!

Annons:
Aaangelica
2017-05-17 10:18
#1

Ingen som kan? =)

Roosenlilja
2017-05-17 14:46
#2

Kan testa :)

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Roosenlilja
2017-05-17 16:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Så här?

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

fotografen.ville
2017-05-17 17:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Här kommer ett till förslag. Man kan lägga hur mycket tid som helst på päls och hår när man redigerar för att det ska se bra ut 😎

Roosenlilja
2017-05-17 19:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Lite bättre päls och jag håller med Fotografen.ville att man kan hålla på hur länge som hest för att få till pälsen.
Får ju nämna att jag tycker katten är jättefin. Vad är det för ras/raser? :)

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Aaangelica
2017-05-17 19:19
#6

Tack snälla för hjälpen! Det blev kanon =) #5 Tack, han är en stilig herre! Jag vet faktiskt inte säkert då han var hemlös när jag tog hand om honom. Men både jag & alla veterinärer han träffat misstänker att han har ragdoll i sig. =)

Annons:
Roosenlilja
2017-05-17 19:53
#7

Ja, det misstänkte jag med :) Fin och kanske en fördel att pälsen inte är så lång. :) Är han lugn och lealös när du lyfter upp honom?

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Aaangelica
2017-05-17 21:57
#8

Ja precis, det är absolut en fördel enligt mig =) Ja, man får göra precis vad man vill med den där herren. Han är hur lugn som helst och det bästa som finns enligt honom är att åka snålskjuts i min famn ;-)

Roosenlilja
2017-05-18 00:07
#9

❤️🐱

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Vixxen
2017-05-26 20:03
#10

#TS Tycker han är väldigt lik en Snowshoe. Har du kollat om han är chippad? Veterinär och polis eller närmaste kattklubb har  chipläsare.

Aaangelica
2017-05-28 11:24
#11

Ja men gud, han var superlik! Visste faktiskt inte att det fanns en sådan ras. Dock ser alla dem jag hittar bild på väldigt "slimmade" ut jämfört med min herre. Han är riktigt kraftig (inte fet), bred mellan axlarna och väldigt runt mulliga ansikte. Även veterinären påpekade att han var en bastant herre med grov benstomme. Han är inte varken chippad eller märkt i örat. =( Chip har kollats både hos veterinär samt hos en privat person med läsare.

Aaangelica
2017-05-29 21:10
#13

Hmm ju mer jag kollar desto mindre tycker jag han liknar dem. Färgmässigt är dem väldigt lika med inte kroppen faktiskt. Och det känns som att om han hade varit en renrasig så hade någon saknat honom/hade han varit märkt. 😯

Annons:
Upp till toppen
Annons: