En handledning till Gimp
Jag hittade precis en handledning till GIMP :)
Har inte själv testat den men den verkar vara helt från grunden :)
Kanske är här någon som ha nytta av den :)
OCH den är på svenska ;)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Thanks leemland, det där är ju en riktigt gedigen handledning.
Har bara hittat sådana på Engelska tidigare.
Nu är den iofs för en lite äldre version av GIMP men grunderna är ju fortfarande de samma.
Skall bli intressant och kul att läsa igenom handledningen.
Bästa hälsningar,
Bertil
Så lite så #bamse6311 :)
Ja, jag har också bara hittat på engelska tidigare.
Men de är som du säger, grunderna är ju samma :) Hoppas den hjälper någon :) Ska nog själv ta en titt senare när jag har mer tid :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
/ J
@#3 leemland.
Tackar så väldigt mycket.
Har sparat länken i "mina favoriter" där jag har en mapp som heter GIMP.
Skall verkligen kolla igenom den.
Älskar GIMP och försöker efterhand att lära mig mer och mer om GIMP.
Bifogar en bild där jag satt och "lekte" lite i GIMP med en bild hag tog förra sommarn.
TREVLIG MIDSOMMAR.
Hälsningar,
Bertil
Så lite så, ibland trillar man över något om GIMP på svenska och då får man spara de :P
Fin bild, har själv gjort en sån bild för en tid sedan, vet dock inte var den blev av :P haha. Jag hade dock lite fler "delar" (rev sönder den mer) :P
/ J