Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettredigerare-sökes-endast-medlemmar
Läst 657 ggr
lilla jag
2013-06-25 15:27
0

Snabb redigering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag vill ha hjälp med att redigera ihop två bilder som ni kommer se här nere sedan! Jag vill ha två bilder, Jag haåller på att göra en video och då vill jag göra på själva videon medans jag då klipper i hopp den (Videon) Att dom ska komma efter varandra med en övergång ni vet 😃Så då behöver jag två bilder på Bella (Hunden som är på bilderna, Ja det är samma hund 😉) Jag vill ha dom som på denna redigerade bild som ni ser här under, Men först vill jag ha en bild med bella som valp ensam och sen vill jag ha en bild med Bella som vuxen utan att du ändrat något på bilden med Bella som valp, Så det blir precis så bra som möjligt när jag lägger in det i videon! Hoppas ni förstår, annars får ni fråga om något. Vill ha detta med En bar bakgrund så man ser hunden bra! Tack på förhand!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
2013-06-25 15:29
0

Det här är bild nummer ett (Bella som valp) Som ska vara ensam i första redigerade bilden! Och ni ska ju skippa ur hunden ur bilden och sudda in den på en annan bra ljus( eller vad ni tycker är bra som bakgrund) 😃

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
2013-06-25 15:31
0

Och här är bild nummer två (Bella som vuxen) Som ska klippas ur denna bild och lägga på din redigerade bild som bild nummer två du kommer ladda upp här 😃

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk