Sundsvall kl 04:30

Gillar den :-) trolsk stämning, härligt mjukt, rosa ljus! Grattis till att du är sååå morgonpigg
den tiden på dygnet lyckas jag aldrig vara vaken,,,vacker bild!
Haha, jag är motsatsen till morgonpigg! Det var bara det att dasset kallade och när man väl kommer ut i friska luften så blir det lite svårt att somna om^^ så jag tog chansen att fota lite..
Men tack så jätte mycket! 
31 st har läst, men bara 1 har kommenterat 

Sjukt fin bild :D

mycket vackert - har du redigerat den rosa eller är det naturen själv som målat färgen?
Det är dimmorna över sjön och det mjukt rosa som gör bilden så vacker.
Får viss hemlängtan av den där bilden.
mvh/gurin

Det var väldigt vackert där du bor, man blir lite avundsjuk måste jag säga :)

Yes, nice place :) jag skulle lekt lite mer med färgerna för att försöka ge dem mer "tryck", men kanske inte funkar. Gillar det rosa skimret i bilden.
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
#5 Delvis naturen. Fast originalfärgen var ganska tråkigt rosa så jag ändrade lite på mättnaden! :)
#8 Jag bor inte i Sundsvall, vi lånade bara en stuga av en släkting. Men det är verkligen underbart där uppe!
Och tack för alla jättesnälla kommentarer! :D

#10 vackert… vet du vad sjön heter? Jag bor straks utanför Sundsvall i Matfors. Vi har en vacker sjö som heter Långsjön… påminner mycket om sjön du har fotat. //Kristin
#11 Jag har fruktansvärt dåligt minne! Så jag kommer inte riktigt ihåg vad sjön hette.. Men långsjön var det inte, då stugan ligger i Kovland :)

Min personliga preferens skulle nog vara att träden i förgrunden (mellangrunden :P) skulle ha mer kontrast - de ser lite dimmiga ut de också! Annars är bilden helt underbar; vilken känsla!
Tack! :D
Jo, ska se om jag kan göra något åt det utan att det blir liksom..grynigt. Som sagt, min kamera är ganska dålig