Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etiketttidskrifter-referenslitteratur
Läst 505 ggr
Nemii
0

Sundsvall kl 04:30

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sjön vid stugan kl 04:30 på morgonen :) Tycks?

(Förresten, jag vet att själva kvaliteten inte är den bästa. Min kamera är ganska dålig)

asakall
0

Gillar den :-) trolsk stämning, härligt mjukt, rosa ljus! Grattis till att du är sååå morgonpigg Glad den tiden på dygnet lyckas jag aldrig vara vaken,,,vacker bild!

Nemii
0

Haha, jag är motsatsen till morgonpigg! Det var bara det att dasset kallade och när man väl kommer ut i friska luften så blir det lite svårt att somna om^^ så jag tog chansen att fota lite..

Men tack så jätte mycket! Skrattande

Nemii
0

31 st har läst, men bara 1 har kommenterat Flört

Kickeree
0

Sjukt fin bild :D

kajsa56
0

mycket vackert - har du redigerat den rosa eller är det naturen själv som målat färgen?

Alberta
0

Det är dimmorna över sjön och det mjukt rosa som gör bilden så vacker.

gurin
0

Får viss hemlängtan av den där bilden.

mvh/gurin

IngelaS
0

Det var väldigt vackert där du bor, man blir lite avundsjuk måste jag säga :)

AndersT
0

Yes, nice place :) jag skulle lekt lite mer med färgerna för att försöka ge dem mer "tryck", men kanske inte funkar. Gillar det rosa skimret i bilden.

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Nemii
0

#5 Delvis naturen. Fast originalfärgen var ganska tråkigt rosa så jag ändrade lite på mättnaden! :)

#8 Jag bor inte i Sundsvall, vi lånade bara en stuga av en släkting. Men det är verkligen underbart där uppe!

Och tack för alla jättesnälla kommentarer! :D

Runsviks
0

#10 vackert… vet du vad sjön heter? Jag bor straks utanför Sundsvall i Matfors. Vi har en vacker sjö som heter Långsjön… påminner mycket om sjön du har fotat. //Kristin

Nemii
0

#11 Jag har fruktansvärt dåligt minne! Så jag kommer inte riktigt ihåg vad sjön hette.. Men långsjön var det inte, då stugan ligger i Kovland :)

Nemii
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nu fått till ännu en bild från sundsvall! Tagen vid samma tillfälle förstås. ;)
Lite konstruktiv kritik skulle vara snällt Oskyldig

Emely
0

Min personliga preferens skulle nog vara att träden i förgrunden (mellangrunden :P) skulle ha mer kontrast - de ser lite dimmiga ut de också! Annars är bilden helt underbar; vilken känsla!

Nemii
0

Tack! :D
Jo, ska se om jag kan göra något åt det utan att det blir liksom..grynigt. Som sagt, min kamera är ganska dålig