Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettgimp
Läst 556 ggr
leemland
2013-07-10 14:46
0

Redigerat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I slutet av juni var jag och min familj på bröllop och då passade jag på att ta lite bilder på min syster. Och för någon kväll sedan satt jag och pillade lite med den ena bilden i GIMP och såhär blev resultatet :P 

Jag är fortfarande nybörjare på redigering men skulle vilja ha lite kritik av er :)  (skickar med originalet så ni kan jämföra) 

Den redigerade:

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

leemland
2013-07-10 14:47
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Originalet :

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cindy-
2013-07-10 15:27
1

Ja det ser fint ut. Men jag ser inte så jättestor skillnad mer än att den redigerade ser aningen varmare ut i tonen. Åt det röda hållet.

leemland
2013-07-10 17:40
0

Tack Cindy- 

Själv tycker jag jag ser stor skillnad, men de är kanske för att jag själv gjort de :P

/ J