Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettpainter
Läst 3173 ggr
lilla jag
0

Paint! HJÄLP

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag fattar bara inte hur jag ska göra 😡Jag har gjort en text på en bild som jag ville göra det på, och efter det så sparade jag detta så att jag kunde gå å fixa lite på bilden senare också. Sparde även som en JPG och då så lyckades datorn så klart ta bort det riktiga bilden och då fick jag lite panik Men då jag hade sparat det på Paint så tänkte jag att jag går in på den igen och tar bort texten och spar bilden som den var förut! Men vad jag än gör så kan jag inte ta bort eller göra om texten 😭Skrev ju först fel på texten och det skulle vara två N i Sanning så hjälp vad ska jag göra? Jag har både förlorat min bild och skrivit fel på den andra! Finns det något jag eller kanske ni kan göra? Dumma paint 😕

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Fridaaaa
0

Är bilden sparad så är den, då går det inte att ändra texten igen. Är så i många bildbehandlingsprogram osv tyvärr.
Så det är om man kan klona bort det.

Löngnen är med felstavad, stavas "lögnen".

Hoppas du får rätt på det, att det går att fixa 😕 Får verkligen söt bild!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

lilla jag
0

kan någon kanske försöka klona bort det? 😕

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

leemland
0

All text eller bara dom 2 orden?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

leemland
0

Jag gjorde ett försök. Har endast klonat lättare saker innan. Vissa saker på bilden va svåra att få rätt för mig. Men här har du den iaf.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

lilla jag
0

Tack! Då ska jag lägga till orden rättstavade denna gång! Men kan även någon försöka ta bort all text så jag kan ha den som den är :)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

leemland
0

Här gjorde jag så gott jag kunde. De va jättesvårt vid örat. Men hoppas du blir nöjd ändå. jag kan testa smeta de om du vill också :P

/ J 

lilla jag
0

ja jätte gärna 😃

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

leemland
0

Jag smetade bara ut nallen hon har i munnen :P 
Säg gärna vad du tycker, har aldrig gjort något sånt här :P

/ J 

lilla jag
0

det blev nog lite onaturligt tyvärr men annars så var det bra gjort!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

leemland
2

Tack. 

Ja, lite onaturligt blev de. Men tycke där blev någon känsla i bilden :P När jag orkar kan jag försöka med hela bilden, men de krävs rätt så mycket koncentration så :P

/ J 

leemland
0

Testade smeta din hund också .. (allt utom ögonen på hunden och gosedjuret) De synd inte jättemycket om du inte har originalbilden brevid :P

/ J 

SilverTail
0

Du har redan fått bra hjälp men eftersom jag älskar att klona så har jag med gjort om bilden..  :)

bamse6311
0

#11 leemland

Riktigt snyggt jobbat!

Gjorde du det i GIMP eller PS?

Bästa hälsningar,
Bertil

leemland
0

#13 Tack :)  I GIMP är de jag gjort den :P

/ J