Hej! Ny här :)
Hejsan! blev precis medlem här och tänkte presentera mig lite, eller säga hej iaf. Har inte redigerat så länge, ett halvår kanske, men tycker att jag lär mig rätt snabbt.
vill så klart ha så mycket konstruktiv kritik som möjligt och jag lägger ut några bilder så ni ser vad jag kan so far :) (jag arbetar i PS)

Jättevackra bilder! Tycker särskilt mycket om bilden med älvan i trädet, snyggt inklippt och fjärilsvingarna ser helt naturliga ut. Enda jag kan komma på är i så fall att bilden är skarpast längst fram på svampen så att man gärna tittar där istället för på älvan. Men det kanske var tanken? Annars skulle man kunna lägga lite oskärpa bara där. Hur gör du för att få färgerna att funka så bra ihop?
Haha, jag vet inte riktigt. nivåer, färgvariationer, kontraster. jag blandar nog det mesta :)

Hej Inana och välkommen hit! 
bild "elva" tycker jag är väldigt fin, den har du lyckats bra med. Om man nu ska komma med någon slags kritik så kanske den skulle vara något ljusare men det är en smaksak och jag tycker den är fin som den är också, bra jobbat!
Mvh Ingela
Tack så mycket Ingela! Mja, jag är rätt nöjd med att den är så mörk, sen kanske den ser mörkare ut på din skärm, vad vet jag, men jag tycker det ger den där gamla trollskogskänslan då.