Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikett: off-topic
Läst 352 ggr
[tiiia]
0

lekte i photoshop en dag. (obs tuttar)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag visste inte riktigt vilken kategori jag skulle lägga den här tråden under så ni får flytta om den om ni vill :)

Hur som helst, jag lekte lite i photoshop för ett tag sen. Jag började med att göra en cirkel som var uppdelad i två olika nyanser av beige/hudfärgat och formade sedan kroppen med hjälp av "utsmetningsverktyget" Sedan skapade jag två cirklar till på varsitt lager och formade till brösten. Sedan använde jag "bränn verktyget" för att lägga till skuggor och "kanter". "Tatueringarna" gjorde jag medhjälp av mönsterpenseln och mörkade upp dem med "bränn verktyget".

kjolen och korsetten gjorde jag genom att rita upp med en svartmjukpensel och sedan omformade jag dem genom att använda "warp" och använde sedan ett filter (har för mig att det var plastic wrap, men är inte 100).

Den blev inte så supersnygg, men den är nog iaf den bästa bilden jag lyckats skapa från scratsh hittils.

/ Tia http://bildredigering.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=fb1c67c1-b18b-4810-8738-c8b87dfa32a1&Filename=87%20copy.jpg

Fridoliin
0

Woow , jag vill ochså kunna!! :O  

*Avundssjuk*

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

Hedon
0

Riktigt cool den där!

[Wriiist]
0