Redigeringshjälp
Den här tråden är för Dig som söker hjälp med att redigera din bild. Vare sig Du vill ha färg, kontraster, något tillagt till bilden eller borttaget, så lägger Du upp bilden här och hoppas på att någon hjälper Dig.
För dig som eventuellt söker en bild från tråden "Redigerare sökes", vänligen läs denna tråd.
Edit: Läs kommentar#12
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Tack så mycket, riktigt snällt utav dig! :D Får hoppas på att någon vill ta på sig den andra bilden också, hihi ^^
Åh, det ser riktigt bra ut! Tack så mycket! :')

hej! min man och jag gifte oss i smyg, och bad en praktikant i kyrkan ta bilder på oss. tyvärr var han verkligen inte någon stjärna på fotografering, och vår kamera var väl inte den bäst heller. undrar om någon här kan hjälpa oss att få till bilderna lite värdiga att hänga upp. har valt ut två som det kanske går att göra något med. en är suddig och det är ju ett klart minus men jag tänkte att man kanske kan göra något häftigt av det. jag är helt öppen för förslag, mörka ner - byta färger - lägga till en text.. eller nåt! lek med bilderna!!
tack på förhand!

Tack, det blev jättebra :)
I can't drown my demons, they know how to swim.

Då vi har haft en omröstning om redigeringshjälp ska finnas som kategori eller nålad tråd och det visat sig att de flesta vill det ska vara som kategori, så låser jag tråden och inga nya kommentarer kan göras.
Hjälp med redigering hänvisas till kategorin "Redigerare sökes".
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom