Lekhumör
Att släppa loss Ingelas fantasi är alltid spännande. Vi skulle göra ett jobb åt en kund då Ingela får en idé hon vill testa. Ann (modellen) och jag är ju genomsnälla och gör som Ingela säger (inte många som vågar säga nej). I alla fall blev resultatet häftigt

WOOOOWWWW :O:O:O shit vad snyggt, jättebra idé och snyggt retusherad :D
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.

Kul vinkling på ramtemat. Och snyggt gjort.

Nu rensar jag upp lite bland kommentarerna, framför allt ska alla försöka hålla god ton i forumet.
Sajten är till för alla oavsett kunskapsnivå eller ålder, syftet med sajten är att vi ska kunna lära oss och få inspiration av varandra.
Vi ska tajta till reglerna lite när det gäller photoshoptennis för där tycker jag nog att det har dragit iväg lite mycket, vi åtekommer om det.
Under tiden…håll humöret och skaparlusten uppe, tänk på att det är sommar 
Mvh Ingela

Du är så klok Ingela förlåt alla för mitt utbrott!!

Klok vet jag inte….. jag är ju blond hahaha 
Asså jag bara älska efterbilden :) den blev super mega bra <3 ;)

Tack så mycket för kommentarerna, det värmer 
Ni kan se hela serien här:
Vääldigt väldigt vackra bilder :)
Ja dom blev verkligen jätte bra! Underbar idé!
#13 hahahahahahahahahahahaha

Grymt fina bilder! :) :o Jätesnygga helt enkelt! Ruggigt bra redigeringar alltså!

Riktigt snygga redigeringar och underbart grym idé! Bra jobbat!
Superduperknallpulverfränt! Kul med nya ideér :)
hoppedi doppedi dunder kul xD .. hm? kanske inte . muhahah :P
Jag blev lite full i skratt när jag såg det här, satt i eftermiddags och trixade med "ramtema".
Ska dock säga att de här var aningen bättre ; )
Vad läckert :D
Tycker att den e skit snygg! men undrar bara hur det hade sett ut om du hade hängt upp tavlan på väggen och tagit bort de utav henne som är på utsidan utav ramen, så det ser ut som om hon kliver ut ur tavlen XD

Tack för era kommentarer! *glad* 
#25 jag ville inte göra det konceptet eftersom det är så vanligt, jag ville göra min egen grej så att säga :)
Tanken med bilderna är just att det ska vara abstrakt och att det inte stämmer riktigt med hur det "ska vara"
Mvh Ingela

Verkligen jättefint!:) Duktiga ni är!

Fantastiskt … alldeles alldeles underbart!

Snyggt gjort och rolig ideé
Jag vet inte varför men jag skulle vilja se bilden utan vänstertummen. Men men……vad vet jag =P
Än en gång …. Snyggt jobbat

Instämmer med övriga kommentarer,,,alldeles underbart snyggt! Mvh Åsa

Gillar denna, temat är svårvarierat, men detta är riktigt lyckat!
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom