Hjälp
Du har inga klädedr va?….
Bilden var annars jätte fin
Nej jag tycker inte bilden känns tråkig. Det behöver inte vara en mängd detaljer för att en bild ska bli bra. Jag tycker att bilden är fin. 🙂
Jag tycker den ser bra ut!
Bilden skulle kunna funka som den är men om den är "tråkig" kan du ju alltid testa ge henne en tophat och monokel!
….. on a more seriouse matter, kan ju experimentera med att hennes ben löses upp, leka med ljuseffekter från vattnet kryper upp längs benen, eller partiklar i allmänhet, eldflugor vid dammen där uppe kanske?
Tycker att den är jäkligt fin.
Proffsig som tusan.
Bästa hälsningar,
Bertil
#2 Jag? Varför skulle jag redigera bilder på mig själv ^^ Free stock photos u know ^^
#3 Tack Cindy, det är ju dina skills jag vill ha ;)
#4 Tack.
#5 "leka med ljuseffekter från vattnet kryper upp längs benen" TACK det var ungefär något sådant som fattades, du "nailade" mitt problem ^^
Återkommer med slutresultat om jag blir nöjd ;)
#6 Tack, jag strävar efter att bli en Cindy- ;)
#7 hahaha jag menade typ
http://us.123rf.com/400wm/400/400/transfuchsian/transfuchsian1006/transfuchsian100600010/7426435-blurry-abstract-blue-light-effect-background.jpg
svårt att veta exakt vad du är ute efter när du säger att den är tråkig ;)
#8 jo men då brukar folk komma med massa förslag, men just det där med benen funderade jag flyktigt på igår kväll men fick hjärnstillestånd ^^
Haha ja jag har mängder av förslag! Dock inte många seriösa, gillar och göra bilder "löjliga" som att slänga in typ hat o monokel som inte borde va där egentligen :) Men du har fått mig nyfiken på om du hittar på nått mer ^^