A Make Over
jag tyckte hon såg lite suddig just runt vid näsan och ögonen hade du kunnat lämna lite mer konturer, och nu när ni gjort ansiktets hy ganska oskärpt så ser man att det är ganska så mycket blekare än kroppen, skulle vara snyggt om ni på något sätt kunde "mörka" det lite :P .. Men annars så tyckte jag att bilden var ganska lyckad :)

Snyggt.
Lite för mycket rouge och ojämt dock.
Håret fick en finare och mörkare färg men tycks ha blivit behandlat lika överallt vilket gör att vissa delar tappar täckning.
Bakgrunden gör ingen glad, och en snygg bakgrund kan verkligen förändra upplevelsen av en bild.

Okej, tack tack.. ngn annan som har förslag på förbättringar eller vill kommentera? ;D

Jag tycker att redigeringen överlag var bra, det enda jag vill anmärka på, som redan har sagts är jag upplever det för oskarpt under ögonen. Och bakgrunden är ju sjukt deprimerande, så byter ni bara den så kommer bilden bli toppen^^

Okej, tack så mkt :D

Hyn ser lite flammig ut, och som ngn annan tidigare skrev så ser kindfärgen lite malplacerad ut x) Men håret blev helt klart snyggare på den redigerade bilden!

jag tycker näsroten ser lite bred ut, eftersom kanten från ögonlocket inte går hela vägen in vid ögonvrån (för suddigt där). Tjejer sminkar med vitt där för att lyfta fram ögonen och få finare konturer oh se "piggare" ut.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/