Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikett: redigerare-sökes-endast-medlemmar
Läst 636 ggr
lilla jag
0

Halloween kollage (Hjälp)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej igen 😃

Nu när det är Halloween och allt har jag samlat ihop en bild på varje fyrbent litet moster här hemma och skulle bli jätte glad om någon skulle vilja göra ett litet kollage med Halloween tema 😈 

Trixi: Trixi är hon med bi- dräkten på sig! Då alla andra bilder har svart bakgrund så skulle jag vilja ha svart bakgrund på trixis bild också… Så hela kollagets bakgrund ska vara svart!

Katten: Katten heter Killen och jag kommer ladda upp två bilder på honom, Jag har redan en bild av någon här inne som redan redigerat den bilden! Men om då någon kunde redigera den lika dant ungefär och inte ha med texten "Happy Halloween" på den!

Sen så har jag en bild på varsin hund också, men inga namn på djuren behövs vara med! Bara "Happy Halloween" med någon snygg stil och kanske något annat halloweenigt om ni vill det! 😃

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
1

Här har vi då bilden på Trixi! Då skulle det vara snygg om hon klipps ut ifrån bilden och läggs på kollaget med svart bakgrund 😃(Tar två bilder på henne, så får du välja bland dom)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
1

Bild nummer 2

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
0

Då tar vi först den redigerade bilden på Killen som jag vill ha den andra bilden utan texten om du vill stoppa texten någon annan stans på kollaget! Jag älskar denna redigeringen och gillar ögat och texten bäst, kan kanske du typ fixa liknande text?

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
0

Och här är bilden o redigerad

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
1

Och nu är det eran tur att överaska mig på ett super bra resultat för ni är så himla duktiga på det ni gör 🙂

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
0

Ingen som vill hjälpa till? 😕

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

[Teddies matte]
0

Jag sparade aldrig bilden som PSD-fil tyvärr, så kan inte göra om den.

Loviisaa
0

Kanske försent nu.. men försökte redigera katten så gott ja kunde. Gjorde tyvärr redigeringen i min surfplatta. Kanske inte den bästa. ;)

Besök gärna min blogg! 

Lovisaanderssonn.horseworld.se