Fritt fram.
Tycker att bilderna är jäkligt bra som dom är Jessicahagstrom94.
Bästa hälsningar,
Bertil
Tackar :) tycker de är lite väl mörka, tänkte om någon hade tråkigt och ville leka lite.😃
Jag testade att redigera de tre bilderna. Vet inte om de blev bättre eller sämre, men det har nog lite med smaksak att göra också, om man gillar redigeringen eller inte. 🙂 Måste också säga att de var riktigt fina bilder utan redigering! Fiskar är så fina. :-)
Men här är första bilden;
Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)
Andra bilden. 🙂
På alla tre bilderna redigerade jag på ungefär samma sätt förresten, jag ändrade nivåerna, kontrasten och så lade jag till liite skärpa på fiskarna.
Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)
#5-7 Tack! :) jättefint!
Bilderna som jag knäppte är inte speciellt bra enligt mig, oskärpa där det inte borde vara det osv, men det är därför det kanske var en utmaning att redigera :D
#9 Haha men vilken fullkomligt underbar bild du fick till där!😂 Undra vad mina fiskar diskuterade.. om mig kanske?😮
Dom andra bilderna är jättefina! Synd att jag missade lite med skärpan när jag fotade😞
#13 - 😃 Ja, man vet inte, det var ju ett hemligt möte… Kanske diskuterade de hur de ska få dig att ge dem lite extra godis?
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#14 Kanske det😂 jag är faktiskt dålig på att bjuda på fiskgodis..