Få bort suddigt?
Hej! Undrar bara om man kan få bort det suddiga i en bild?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Det är inte säkert att det går..
Men i de olika programmen finns det verktyg som kan göra att det blir mindre suddigt, men det behöver inte alltid funka..
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#1 aha okej, har en bild som är liiite suddig
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Vilket program använder du när du redigerar?
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#3 redigerar inte bara undrar om det går så kanske ngn Anna skulle vilja hjälpa mig 0:)
lägg upp din bild här och fråga och berätta vad du vill ha gjort :P
/ J
Allt beror på hur mycket info som saknas, man kan göra detaljer skarpare med vissa funktioner. Men om bildinfon inte finns där från början så är det ett hopplöst jobb. Men en svag suddighet brukar man kunna få bort ganska så bra.
#6 okej tack:) Det ser liksom ut som om jag har 2 munnar och hästen 3 öronXP
#7 Lägg upp bilden här så är det lättare att avgöra om den går att fixa eller inte ..
/ J
Vill inte lägga upp i tråden… Kan jag skicka bilden till till dig istället? #8
#9 Visst gör du det.
/ J