Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettredigerare-sökes-endast-medlemmar
Läst 601 ggr
Hiro
0

Kan någon ta bort texten?/klona?

Jag har tagit skolfoto och jag har betalt och beställt hem flera bilder men jag skulle vilja ha bilden som profilbild på några sidor men det är ju text på den… företagstexten alltså. Är det någon som skulle kunna tänka sig att typ klona bort texten om det är lagligt, jag tror det i och med att jag köpt bilderna men är det det och kan någon i så fall göra det för jag kan ej själv :o

[Kakanbieber]
0

Kan du vsa bilden?

Hiro
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här

[Kakanbieber]
0

Blir lite svårt men kan försöka :)

Niwa
0

brukar man inte kunna köpa till en digitalbild. tror jag sett det på vissa företag som har skolfotografering?

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Hiro
0

#3 Tack
#4 Jag vet inte om man kunde det här, är det typ olagligt så tar jag bara en bild på bilderna som jag beställt. Blir ju i princip samma sak fast lite sämre kvalité

Niwa
0

vet faktiskt inte heller, det var bara en tanke. Hoppas du får hjälp🙂

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Hiro
0

#6 Tackar :)

Hanna
1

De har texten där för att man inte ska ta bilden. Du har fått det du betalt för och har, så vitt jag vet, inte rätt till att ta bilden.

Går det inte att köpa en digital kopia?

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Hiro
0

#8 Är det inte för att man inte ska ta den och sedan skriva ut själv?
Jag vet ej om det går, vet inte om det går nu heller eftersom jag redan beställt bilderna

[Kakanbieber]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan tyvärr inte ta bort :(

Du är fin förresten :)

Hiro
0

#10 synd :(
Men om det stämmer det Hanna säger så är det kanske bäst att jag väntar tills bilderna kommer och tar en bild på dem istället :o

[Kakanbieber]
0

Ja..

Cindy-
1

Om bilden har stämpel betyder det att den inte är tillgänglig för användning i det syfte du vill. Om det är skolfoto så brukar man beställa de foton man vill ha. Och då får man dom utan stämpel.

Hiro
0

#13 Jo jag vet det