Jobbat med Airbrush & högpass
Suttit och jobbat någon timme med denna bild, ville testa airbrush i kombination med högpass, blev ganska nöjd med resultatet. Skulle vara kul att höra vad ni andra tycker, finns det något som kan förbättras mer i bilden?
För en gångs skull har jag använt min Wacom också 
Bilden är en stockbild som jag har köpt
Här kommer förebilden:

Efter:

Skit snyggt….man kanske skulle ta och testa sig på highpass….
Det enda som jag reagerade på var pinnen till klubban som knappt syns……Jag undrade först vad det var för färg klump på bilden =P
Brukar du inte använda ditt wacom, du som redigerar så mycket?

Tack joelowe :)
jag ska prova att färga skaftet till klubban, det har du rätt i, tänkte jag inte på.
Jag köpte min wacom i april och har haft lite svårt med att byta från musen, jag är så inkörd på den och det går snabbare för mig, vilket är viktigt när man jobbar mot kund.
Jag använder ritbordet mest till egna projekt där jag inte har någon tidspress eller vid detaljretusch där min wacom är ett måste.

Nää, jag tror jag tar bort klubban helt & hållet, den tillför inget i bilden ändå..
Knalltufft redigerat som vanligt av 'tjifen'. Nästan lite "Chucky" vibbar på den.
riktigt cool tycker jag. du vill inte dela med dig hur du gjorde det? vore kul att veta

Gillar den bilden och faktiskt även klubban, för jag undrar hur det blir med balansen i bilden utan den.
Mycket bra , Ingela !!
Bertil

Det är riktigt snyggt jobbat. Är inte så förtjust i bilden för övrigt, men arbetet är riktigt bra!
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Tack för feedbacken! :)
#6 Nä, jag ska ta med mig hemligheten i graven hehe 
Skämt åsido, vid tillfälle så kan jag lägga upp en tutorial
Mvh Ingela

Tack Bullan men det finns många härinne som är duktigare än jag. Men högpass blir det fina effekter av om man jobbar med försiktighet, annars blir det åt andra hållet :)