TÄVLING - Jultema
Skapa ditt eget julkort
1:a pris Din bild som större tryck (24 x 30 cm) och 30 mindre bilder (9 x 13 cm)
2:a pris 20 mindre bilder (9 x 13 cm)
3:e pris 10 mindre bilder (9 x 13 cm)
Regler
Lägg upp en bild med jultema. Bilden får vara en bild du tagit själv eller ett montage. Gör du montage måste bilderna vara godkända att använda i detta sammanhang. Stockbilder och en genomgång av licenser för bilder hittar du via denna länk.
Lägg upp bilden i denna tråd.
Sista inlämningsdag söndag 1 december klockan 22.00
Omröstning sker mellan 2 december till 10 december. Resultatet redovisas dagen 11 december.
Om två eller tre bilder får samma antal röster avgör lottdragning.
OBS!!! Bilderna som ska tryckas måste vara på minst 240 dpi. Tänk på detta när du skickar bilden till oss vid en eventuell vinst.
Lycka till
Anders, Cindy och Melissa
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Puttar upp tråden så att den inte glöms bort 🙂
Jag fattar inte hur man ska göra. Ska man göra ett julkort? Eller ett foto med jultema? :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
#2 Ja du ska skapa ett julkort. Antingen genom att du tar ett foto som passar. Eller att du med antingen eget foto eller stockbilder skapar ett montage eller manipulation. Du väljer och bestämmer själv hur du vill göra.
Väljer du att använda stockbilder så länkar du till de stockbilder du använt.
#5 Den här tävlingen har flesta av medlemmar missat så den blir nog inte av, så till vida värdarna inte förlänger inlämnings datumet som är den första december😭
Men annars kanske någon kan starta en ny tävling så du 'lilla jag' kan delta🙂

Tävlingen få ställas in eftersom bidragen är så pass få. Men vi återkommer med en tävling in på nyåret.
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
#4 cirrun Tack för ditt bidrag. Tråkigt att det inte var fler som deltog.
jag glömde helt bort den men har ett bidrag nu annars x)
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
#9 Tyvärr så är nu tävlingen inställd. Det är ju redan den 16 dec. Och sista inlämningsdagen var den 1 dec.