Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettoff-topic
Läst 494 ggr
Jenya
0

Hittar inte inlägget :/

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har letat som en galning i alla trådar här på sidan och kan inte hitta rätt inlägg, tänkte kanske någon kan hjälpa mej.

bilden jag bifogar är den bilden jag gjort om, men jag söker orginalet till den alltså den där kopplet fortf är kvar osv.

vore jätte tacksam! :)

fotokrafs
0

Hmm.. kan du ha laddat upp bilderna i någon annans inlägg? Jag vet att jag har sett din bild förut, trist att du inte hade kvar orginalet.
Hoppas du hittar den :-)

PS Kanske IngelaS kan hjälpa dig?

Jenya
0

Nej det är inte min bild. den tillhör Nathalie Gustavsson. hon lade upp en tråd om hjälp med att få bort kopplet här eller på iFokus foto, men jag tror här.

jag har fått tillåtelse att ha hennes bild på min hemsida, men typiskt nog tappade jag bort orginalet :/

Jag har glömnt bort vad hennes nickname var här på iFokus med :/

fotokrafs
0

okej. det gjorde det svårare.. känner igen bilden hursomhelst, kanske finns på djurfoto.ifokus

soif
0

jag har också sett bilden innan, men jag är nästan aldrig inne på foto, så det måste nästan varit här den var.

IngelaS
0

Jag kan inte hjälpa dig Jenya, har ingen aning om var den bilden finns.

Enda sättet är nog att gå igenom varenda inlägg tyvärr

Mvh Ingela

Jenya
0

Tack alla för era svar!

#6 jo jag antog nästan det, därför jag ej frågade dej ^^ har gått igenom lite grundligt, typ letat efter ett inlägg innehållande ordet koppel då jag vet att en annan lade upp bilden som den gjorde i ordning och skrev "jag passade på att ta bort kopplet med" men ingen lycka där.

förhoppningsvis ser Nathalie detta inlägg och hör av sej :)

om inte så är det ju inte världens undergång :) 

Tack igen allihopa! :)

Amiechan
0

Jag minns också den bilden. Den fanns här - men var det inte nåt om att tråden låstes? *funderar*

Titti
0

Jag känner också igen bilden. Funderar och letar…

andmag
0

Vet du vad hon har för användarnamn så kan du gå på medlemmar här ovan och söka upp henne. Sedan går du in på hennes profil och kollar vilka inlägg hon gjort.

Jenya
0

Nej jag kommer ej i håg vad hon hette här, har för mej det var något med cutie eller nåt sånt, men har redan gått i genom medlemmar och ingen lycka där :/

Icecold Angel
0

Eftersom att jag inte ens visste att det fans en djurfoto iFokus förren nu, och jag kommer ihåg inlägget -> Det finns här.

Jag kom ihåg att det var någon som klagade på att man inte fick annonsera ut arbeten… eller nåt…

Du kanske får napp i fall du kollar dina egna inlägg? Vet inte hur långt tillbaka dom går, men men :P

Jenya
0

#12 Har gjort det också :P inget napp där heller. jag hade bilden på datorn ett tag men den är spårlöst försvunnen. att det skja vara så svårt att hålla reda på sakerna på datorn. jag kanske bore börja kalla mej kaos xD

Anna
0

Har inte läst hela inlägget, men sök-funktionen?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se