Studioredigering på häst
Hej!
Fotograferade en häst idag och skulle testa på att göra den numera klassiska porträttfotograferingen där man ställer hästen i en dörröppning och lyckas få en svart bakgrund. Fick verkligen inte till den svarta bakgrunden men fick väldigt bra bilder där som hade blivit super om bakgrunden bara varit svart…. Någon som kan hjälpa mig att redigera till några bilder, eller som enkelt kan hjälpa mig hur man kan redigera det?
Hur vill du ha den redigerad? Och vilket program använder du själv? :P Du har glömt berätta de ;P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Svart bakgrund skriver jag :) Photoshop CS 3 :)
Ber om ursäkt, de missade jag helt :P
Hoppas någon kan hjälpa dig :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Gud vilka läckra bilder! Och vilken häst! Älskar porträtt foton med svart bakgrund. Fotar oftast det. :D och vilka redigeringar! Hade gärna försökt med men det kan ärligt inte bli bättre som dom har redigerat. Gud så fina!!
Besök gärna min blogg!
#5 Tack så jätte mycket! Det är dok lite kvar vid örat, hade gärna önskat att hela bakgrunden var svart! Men bra jobb! :)
#6 - #7 - Åh! Ja tack så otroligt mycket, den första var dock lite liten men den andra var större, tack så mycket! :)
#8 Tack så jätte mycket! Är riktigt nöjd med dem, men önskade att fotona blivit svarta i bakgrunden från början.. Hade jättesvårt att få till ljuset. :) Tack! :)