Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettredigerare-sökes-endast-medlemmar
Läst 825 ggr
lilla jag
0

Redigering på katten tack?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag försökte ta lite julkort igår (Vet att jag är lite sent ute, men bättre sent än aldrig) Men det var tyvärr inget solljus framme och bilden blev platt och tråkig fast motivet var lite sött! :( Så frågan till er är om ni kan göra bilden lite spännande och kanske redigera bakgrunden och fixa till djupet och färgen i bilden tack :D

Tack på förhand :)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Sugar Mist
1

Vet inte riktigt om det är detta du söker men redigerade så som jag brukar redigera mina bilder🙂

-

[Starman]
0

Varsågod :)

lilla jag
0

1# jätte snyggt :) skulle du med samma redigering byta bakgrund till typ svart eller vit :) för katten försvinner med den bakgrunden. Som är nu :)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
0

2# din var också väldigt cool :) tack!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Sugar Mist
0

#3 Sådant är jag inte jättebra på, du kan dock lägga in bilden här: http://djurfoto.ifokus.se/discussions/5276b97c8e0e743849000426-4-hjalper-till-att-klona-bort-storande-saker?discussions-1 och fråga, hon är toppen på sådana saker!

-

leemland
0

Måste bara fråga dig TS, är du inte intresserad av att själv lära dig att redigera? :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

lilla jag
0

Jo absolut :) men har ingen som kan lära mig tyvärr, och så har jag inget redigerings program! :(

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

[Starman]
0

Jag gjorde min redigering på pixlr - en "onlinevariant" av Photoshop (fast inte ett Adobe-program). På YouTube finns många guider till olika fotoredigeringstekniker. Sök "Photoshop Tutorial", då photoshop är väldigt likt Pixlr så kan teknikerna överföras enkelt. :)

leemland
0

#7 Okej. 

Då vill jag föreslå att du laddad ner GIMP :) (de är gratis) Och så börjar du kolla igenom denna artikeln om Verktygslådan i Gimp . Och försöker bekanta dig lite med det :) Behöver du sedan hjälp så finns ju detta forumet :) Vi är några som använder GIMP som säkert kan hjälpa dig :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Sugar Mist
0

#7 Använder du Windows 8 kan du redigera bilderna genom att dubbelklicka på bilden och sedan högerklicka > redigera. Så redigerar jag och jag älskar den funktionen.

-

matsdotter
0

Nått sånt kanske? :)
Den är inte överredigerad så att man direkt reagerar på att den har redigerats, men katten "ploppar ut" lite mer mot bakgrunden tycker jag.