Redigering på katten tack?
Hej!
Jag försökte ta lite julkort igår (Vet att jag är lite sent ute, men bättre sent än aldrig) Men det var tyvärr inget solljus framme och bilden blev platt och tråkig fast motivet var lite sött! :( Så frågan till er är om ni kan göra bilden lite spännande och kanske redigera bakgrunden och fixa till djupet och färgen i bilden tack :D
Tack på förhand :)
#3 Sådant är jag inte jättebra på, du kan dock lägga in bilden här: http://djurfoto.ifokus.se/discussions/5276b97c8e0e743849000426-4-hjalper-till-att-klona-bort-storande-saker?discussions-1 och fråga, hon är toppen på sådana saker!
-
Måste bara fråga dig TS, är du inte intresserad av att själv lära dig att redigera? :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#7 Okej.
Då vill jag föreslå att du laddad ner GIMP :) (de är gratis) Och så börjar du kolla igenom denna artikeln om Verktygslådan i Gimp . Och försöker bekanta dig lite med det :) Behöver du sedan hjälp så finns ju detta forumet :) Vi är några som använder GIMP som säkert kan hjälpa dig :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#7 Använder du Windows 8 kan du redigera bilderna genom att dubbelklicka på bilden och sedan högerklicka > redigera. Så redigerar jag och jag älskar den funktionen.
-
Nått sånt kanske? :)
Den är inte överredigerad så att man direkt reagerar på att den har redigerats, men katten "ploppar ut" lite mer mot bakgrunden tycker jag.