Er redigering? *Hjälp*
Jag har fotat en bild på min ponny och hans halvbror, jag fotade dessutom med fel objektiv och jag har testat att redigera den själv MEN jag stirrar mig blind på alla brister bilden har så jag vill gärna att ni också testar att redigera den!
Tack på förhand 🙂
Här kommer min redigerade version, jag vill att det ska vara fokus på hästarna, så egentligen kanske bakgrunden skulle ses över?

Provade att leka lite med din bild också. Kanske får du till bilden som du vill om du leker lite med skärpa o oskärpa också? Och med beskärning, som Anders gjort.
Några 'blur-exempel':
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Du har verkligen fångat hästarna fint här. Kunde inte låta bli att göra ett försök jag också. Jag hoppas det inte gjorde något att jag bytte bakgrund helt och hållet. Jag tycker att hästarna är så vackra så jag ville se hur det såg ut om allt annat i bakgrunden försvann.
#7: Riktigt snyggt jobb, älskar det mjuka ljuset och hur allting verkligen framhäver just hästarna. Såg så himla fritt och mysigt ut utan den röriga bakgrunden, och tekniskt sett är det riktigt bra jobbat då man helt klart hade kunnat tro att omgivningen inte var ändrad om man inte sett orginalbilden! *tummen upp*
Jättekul att ni vill redigera bilden! 😃
#7 Ser ut som en scen tagen ur en saga! Hade du kunnat skicka bilden till mig i ett mail? 🙂 Skickar ett PM till dig!
#8 Tack så mycket. Det var roligt att du gillar den. Jag tyckte hästarna var så vackra på fotot så jag kunde inte låta bli.🙂
#9 Bilden är skickad 🙂
#7 - En helt underbar bild! Wow! Vad mycket 'en' har att lära! Men det är bara kul!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#11 Jättefina bilder! 🙂
#12 Tack Andina. Jag har faktiskt inte gjort så väldigt mycket mer än bytt bakgrund och efter det lite justeringar som färg, skuggor, ljus. Jag har använt mig av nivåer för att justera skuggor och ljus.

Ni som redigerar bilder. Kan ni inte skriva en liten komentar om vad det är ni har gjort så att vi som är helt nya kan få ett hum om hur man gör?
#7 Var fantastisk! Blev en helt annan bild