Tema-tävling, Datorer
Datorer blev alltså temat som vi kom överens om och som ni nu ska få jobba er tokiga med ;)
www.newscientist.com/blog/technology/uploaded_images/capslock-712820.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel." />
Tävling pågår i tio dagar och 20 min, alltså låses tråden vid slutet av den 14 dagen i månaden.
Inga priser i ordets allmänna bemärkelse men ära varar längre än alla pengar i världen. (Förutom småpengar som blivit kvarglömda i ett par urväxta brallor som mamma är alltför nostalgisk för att ge bort.)
Domare är Oldflattop, Essgarde och Joelowe. Vi tittar på kreativitet, utförande (blodmängd) och budskap. (Bortse paranteser…Inte denna då.)
Nästa tävlings temaväljare och domare kommer att vara de tre lyckliga vinnarna i denna tävling.
May the Photoshop Force Be With You
(Ber om ursäkt för den något höga flummighetsgraden i ovanstående text.)
haha lol oldflattop xD

Jag fick en fråga från en användare och tänkte att jag kunde svara här också så att det inte blir några missförstånd.
Ni behöver inte använda bilden som jag postade, den var bara för utsmyckning. Ni får använda vilka bilder ni vill (bara ni inte bryter mot lagen eller sårar någon) för att skapa en fantastisk "datorbild".
Om någon redan har satt ihop ett mästerverk på tangenbordsbilden och inte orkar göra något nytt så går det förstås bra att posta det ändå.
Mvh Paul

Jag tänkte bara önska alla lycka till =D
putt

Njaeee bilden blev lite mysko,,,även texten,,,men det kanske funkar iaf,,,
försökte redigera, men, men! Glömde säga att texturen kommer från Moderskeppet. Mvh Åsa

Nice,,,Mackan! Like it :-)
tackar asakall din var rätt fin oxå =)

om jag förstod rätt på vad Oldflattop skrev så stängs denna tävling ikväll……..
Det är bara 4 bidrag…..skynda nu och posta era bilder =)

#15 har rätt, tråden ska egentligen låsas ikväll men ifall det är många som känner sig sugna (?) men vill ha mer tid så kanske vi kan förlänga mer ett paqr dagar, eller vad säger de andra domarna och värdarna?

låter bra tycker jag

Haha Pelle, inte nog med att det är ett Tip Top Montage som allt annat du prånglar ur dig, den är även bonus-preppad med site-fjäsk men jag tror inte det blir nån biobiljett för det :)
Tjusigt tjusigt!

Jag som trodde fjäsket var riktigt diskret och sublimalt =)

#19 Ruskigt bra,,,som vanligt, störtskön bild! Mvh Åsa
#19 Haha älskar din bild Pelle :P

ska vi köra på till den 18 eller så då ? Hur mycket tid vill ni ha? :)
Gärna veckan ut, för mitt Internet har dött hemma. Men hoppas på att få igång det ikväll!

#26 Häftigt. Både bra ide och utförande.

OK, då skiter jag i vad alla tycker och lyssnar på LinusE…:P
Vi kör veckan ut, alltså får ni skärpa er och skicka in era bidrag tills söndag kväll! alltså den… vad blir det? 17? Nej! 19 blir det ju! Ok, skicka in era bidrag innan 23.59.59 19/8…07…
Mvh Paul

Tackar Pelle!
Inser att jag glömde skriva att alla bilder jag använt är stockbilder hämtade från sxc.hu

Mouth of the mouse :)

Riktigt snygga bidrag vi har fått in hittills! =)

Då låser vi tråden för fler tävlingsbidrag, tack alla medverkande :)