Redigera bakgrunden på denna tack
Jag och min bästis tog lite bilder på varandra på nyår och jag vill jätte gärna få dom lite redigerade utav er :D Bakgrunden med alla rynkor behöver slätas ut lite och om ljuset kan bli lite bättre vore det kanon :D
Måste bara säga: Jag tror att sensorn eller något inne i din kamera är skitigt. Eller möjligtvis objektivet. Du borde kolla upp de…
Tycker fortfarande du ska testa ladda hem GIMP ;)
Jag får testa en annan dag, orkar inte göra det nu :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#7 Oj, har helt glömt bort de. Ska se om jag hinner något i helgen
Har en del andra bilder som jag måste göra först …
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Hur jag än gör så lyckas jag inte riktigt med bakgrunden så den får vara som den är helt enkelt. Men jag testade såhär:
Tyvärr gick det inte att ladda upp .png filen(som är utan vit bakgrund) så vill du ha den så skicka PM till mig.!
/ J
Lekte också med samma bild och fick fram detta resultatet, när jag fixade bakgrunden.
FOTOGRAFEN VILLE
http://fotografen.no-ip.biz/
Försökte mig på enligt mig den svåraste bilden. :)
Tog runt 1 timma att göra. :)