Hjälp med bildförslag

Jag tycker den är bra gjord, eventuellt kanske du kan lägga mer färg på tapet och ram så det kontrasterar ordentligt och så kanske en skuggning av foten.

Tackar…bra tips……Får se om jag fixar att skugga foten bara =P

Bra ide på "out-of-bounds"-temat. Har inte sett den varianten tidigare. Gillas och uppmuntras :) Bilden i sig tycker jag har för lite kontraster mellan de olika delarna - eller så är det jag som inte gillar färgerna helt enkelt och då ska du bortse från just det. Det jag tycker kan förbättra bilden ändå är om du har en hel spegel, inte en kapad som den är nu - helt enkelt flytta in bilden mer i centrum. Trixa också med storleken på spegel och personen och se vad som funkar…
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

bra idéer…..
Denna bild är gjord på stock bilder, och var inte riktigt anpassade efter mina tankar. Så det var därför jag kapade bilden. Men efter jag hade kapat den så insåg jag att det blev en ganska cool effekt. En annan tanke jag oxo har haft är att göra spegel och personen mycket mindre och lägga dom på ena sidan av bilden och sen kanske sätte flera saker på väggen (t ex en vägglampa som skapar skuggorna)
Men jag tänkte att om denna bild funkar så tänkte jag fota egna bilder och skapa en som funkar bättre till mina behov.
Så detta är en test igentligen

spinn vidare på det…iden funkar tycker jag :) testa och se vad som funkar/blir bra..det är bra ideer du kommer med själv…
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom