Redigering - Water Portrait
Igårkväll gjorde jag ett litet photoshoot. Har tagit liknande bilder innan. Bilden är ganska mycket redigerad. Nu vill jag veta vad ni tycker om redigeringen? Den som vill får gärna göra ett eget försök att redigera den om man har lust!
//Ellen
Min sambo sitter här bredvid och säger att han gillar originalet bäst, att den redigerade bilden är för blek.
Jag däremot gillar verkligen den redigerade bilden, är rätt så svag för kontraster om man säger så. Men den oredigerade är såklart fin den också! 🙂
Tyckte både originalet och redigeringen var extremt fina, men gillar nog redigeringen lite bättre. Påminner mig om en gammal redigering jag gjorde på mig själv, väldigt lika faktiskt. Hur som helst, hade lite tråkigt så satt och lekte lite med originalbilden och fick fram detta. :)
You will never see me cry.
#1 Allas åsikter är välkomna! Alltid kul att höra vad fler tycker! Jättekul att du gillad den!
#2 Vad kul, tack så mycket! Väldigt fint gjort av dig! Gillar din redigering!
//Ellen
Innan ni redigerar trådskaparens bild så måste ni först fråga om det är okey. Läs under "Tänk på att" i reglerna länk
#4 hon har ju faktiskt skrivit "Den som vill får gärna göra ett eget försök att redigera den om man har lust!"
Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette
#4 som #5 skrev, hon skrev själv att vi fick ;)
You will never see me cry.
#5 #6 Ja då är det okey om trådskaparen skriver det. Men i annat fall måste man först fråga. Jag har sett vid flera tillfällen här att man bara tar och redigerar om trådskaparens bild eller att man lägger in andra bilder i tråden (egna redigerade bilder) utan att först fråga. Och kanske inte trådskaparen vill säga något om det, men det är alltså inte okey.
Men självklart om trådskaparen tycker att det är okey så är det inga problem. Jag såg inte förrän nu att hon skrivit att ni fick redigera hennes bild. Jag ber om ursäkt för det. Men det är bra om ni alla är medvetna om reglerna.
Ingen skada skedd. I det här fallet var det helt okej! ;)
//Ellen