I morgon bär det av..
Till varma och soliga Kreta på en veckas semester med familj & vänner 

Ha det så bra allihop och var snälla mot Gunnar, Sphinx & Madde som får hålla ställningarna på sajten 
See you!
Gud vad skönt! Verkligen härligt! Hoppas du får en underbar vecka där Ingela :)

Tack Jenya, det ska jag försöka ha. Datorer och telefoner är förbjudna, riktig avkoppling är det som gäller 

Kreta är en fantastisk ö! Ha en jäääätteskön semestervecka Ingela! 
#2 tycke rjag låter som en rikitgt bra ide! Svårt att ta paus från sådana saker när man har dem runtom sej hela tiden. bra att komma bort :)
hm du åker på semester när ja börjar skolan…. låter lite fuskigt >,< =P
hm du åker på semester när ja börjar skolan…. låter lite fuskigt >,< =P

Ser ut som Chania på bilden. Var där med min då nyinköpta 350d för två år sedan. Mycket trevligt.
Ha en fin semester.
Trevlig semester Ingela

_#1 "Gud vad skönt! Verkligen härligt!"
_För ett tag där Jenya så lät det som att du var glad och lättad över att Ingela försvinner från sajten en vecka ;)
Njut av semestern Ingela så ska vi se till att du har mycket att läsa när du kommer tillbaka under tiden :)
Ha det så jättehärligt Ingela!!!! 
#9 Hehe Ja ska bli skönt att bli av med henna ;)
Nej skämt och sido! Jag är nog mer avis än lättad ;D

Trevlig semester !
Bertil

Vi håller ställningarna om du har det kul och trevligt! :)
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Hehe nä, jag tror inte Jenya vill bli av med mig, vi gillar varandra 
Tack ska ni ha allihop, det ska bli jätteskönt och jag har sett fram mot den här resan lääänge 
Pelle: det stämmer, det är Chania vi ska åka till, har aldrig varit där bara på Greklands fastland men alla säger att det är fint på Chania så det är det med all säkerhet!

Har varit där,,, mycket fint, gå en vandring i Samariaravinen,,,jättevackert, brukar vara utflykter dit!
fy vad mysigt. se till att ha det supernajs nu, och semestra lite för oss andra här hemma också :)

Såg på nyheterna at det kommer att bli asdåligt väder, så för att du inte ska bli genomblöt så kan jag ta din biljett