Showoff: Naturbild - bra eller anus?

… och resultatet hittar ni HÄR

Shit! Hur gör du??

Ops, såg nu att den hamnade uppochner den första :) Stör det för mycket?
Oj, blir jobbigt att gå igenom exakt hur jag gör - lite hemlisar + massa jobb ;)

tror man kan jämföra bättre om bilden är åt rätt håll. Vill väldigt gärna veta dina hemlisar för det var riktigt snyggt gjort ^^,

Sådär, då var den vänd :).
Något speciellt du undrar så kanske jag kan gå in på det. Att dra hela proceduren blir lite drygt :)
Måste bara säga att det du gjorde….(dina hemlisar) lyfte upp bilden enormt!!
Den blev verkligen snygg!!! Verkligen lyckat! 

Kul att höra. Före bilden ljuger nog lite då kvaliten har rasat här på siten för övrigt.

Slutresultate var väldigt fint. Dock verkar det inte alls vara samma bild då vågorna är annorlunda. Det ser mer ut som en sk "HDR" - bild, där man blandar 3 exponeringar. Det förklarar i så fall oxå vaför det finns täckning i de partier som är helt utfrätta i originalet.

Gillar bilden, tycker du har gjort ett bra jobb. Finns inget att klaga på ju :) Men en fråga, är det HDR som pellepiano undrar?
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Precis som pelle säger så ligger det fler exponeringar bakom bilden.

Oj den var nästan läskigt snygg!:D

Skitsnyggt!
Riktigt snygg var den!

Det var inget Anus över den bilden Christoopher, kanonsnygga klara färger.
Mycket skoj går att göra med flera exponeringar. Var själv ute förra veckan och fotade i ett gammalt ödehus.
Länkar till min sida på Fotosidan. har tyvärr inga förebilder då det som sagt är flera olika exponeringar.

Wow wow wow :)
#14 Alltså….jag vet inte vad jag ska säga…………….uuuursnygga bilder! Gillar motiven…..nr 1 var otroligt snygg….. det är en mystik över bilderna som jag verkligen gillar…………….jättefint!!
verkligen inte anus. tvärtom, riktigt snyggt.

Skitsnyggt!!! Verkligen INTE Anus :B verkligen jättefin bild :D
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Sjukt snygg :D

Oj, kul att höra! :)
Väldigt fint, gillade bilden massor ^^
Andmag: #14 bild nr 2 var riktig snygg
#1, såg din bild på Fotosidan tidigare idag, och blev lika impad där. Bra efterarbete!