Omgjord hemsida :)
Nu har jag gjort om min hemsida lite, skulle gärna vilja höra vad ni tycker :)
www.jenya.studio.nu " rel="noopener noreferrer" target="_blank">www.jenya.studio.nu
Hm….försökte kika på den…………men det funkade inte här hos mig…….det enda jag såg var en helsvart sida med ett litet rött kryss uppe i vänstra hörnet….. 
Samma här …. bara svart ….
Samma här :P

ni får trycka på den svarta rutan så kommer ni in på sidan
tyckte den var snygg ^^
Sådär nu fungerar den som den ska :D
hade med ett ö i namnet på bilden till förstasidan xD
fixat nu :)
Jättefin är den! Och väldigt mycket fina bilder som du gjort…. Tycker Ebils är väldigt söt….
Tyvärr så fungerade det inte när jag skulle kolla på vattenfärgsidan……………….fick bara upp att Sidan kan inte visas.
Du får kanske kolla det….roligare för dig om alla sidor fungerar…..
En jättefin hemsida! Och många sevärda bilder! 
Hehe ännu två prickar som krånglade till det, tack för att du säger till! eftersom jag använde firefox så verkade det fungera ändå, men när jag testade i explorer så gjorde det inte. tack igen och tack för komplimangerna :) kul att höra!

Jättefina bilder. Surreal-bilderna gillade jag extra mycket. Skulle jag vilja kunna.
#7 haha….ja där ser man vad ett par små prickar kan ställa till……… *s*
Bra att det fungerar nu………….kikar in där i morgon, nu ska jag logga ut och invänta John Blund………..ögonlocken börjar få problem att hålla sig uppe………
Natti
#8 tack :) Dom e faktiskt inte svåra alls att göra :) det var Mackan som länkade mej till en tutorial om hur man gjorde grunden.

Oh nej, jag har ju glömt skicka dig bilden som jag lovade! …har tentapluggat hela sommaren och nu börjar det närma sig, så hjärnan har varit lite på annat håll… Möjligen får det dröja till efter första tentan nästa vecka om du orkar vänta längre :/
Sidan ser jättebra ut, snyggt jobbat :)
#11 det är lugnt Emely, på jakten efter kattbilden jag söker efter hittade jag din bild bild bland vimlet av inlägg :)
Ingen Kattbild visserligen, menmen jag fick ju med det mesta :)
din hemsida rockar :D riktigt snygga bilder, jag gillade allt!
Nu kom jag in på vattenfärgsidan….mycket fina bilder där inne också…. :)
Du är jätteduktig!!
#13 Tack så hemskt mycket! vad kul att du gillade allt, det måste betyda att jag lyckats :) verkligen kul att höra!
#14 Oj vad roligt att du besökte sidan igen och kollade på vattenfärgerna med :) det gör mej glad !
och tack för att du sade till att den ej fungerade från början :)
Hjälpen upskattas!
Jättefina bilder.
Ebils gillade jag mest. Önskat att jag var lika talangfull på att teckna.