Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikett: show-off-före-efter
Läst 311 ggr
Emely
0

Drömlandskap - Gotland och frukostfil

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär kan man kombinera en Gotlandsvy med sin frukostfil!
(Första gången jag verkligen "lekt sönder" ett foto så det mer känns som en målning, kul kul!)

Före:

Emely
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…och så här blev det efter:

GunnarE
0

2 bra bilder fast jag är mer förtjust i den första, fint ljus och snygg kompositionSkrattande

Emely
0

Tackar Gunnar, det var verkligen en härlig Gotlandskväll att vara ute och fota i! Det kanske är synd att leka sönder en bild som är bra i sig själv, men jag behövde en himmel som passade sig att testa min filtextur på och den här kom väl till pass :) Jag är för övrigt tacksam att jag överhuvudtaget har kvar den här bilden eftersom minneskortet valde att krascha precis efter jag lyckats föra över första mappen med RAW-filer till datorn då vi kommit hem… ett hundratal bilder simmar nu någonstans i minnets himmel. Jag har svurit många fula ord över nämnda kort :P

AndersT
0

Gillar verkligen originalbilden. Den du gjort om liknar ngt målat, nederdelen med huset funkar, medans överdelen tycker jag är för "skruvad", men den stämmer med titeln. Ljuset har du fått funka i bilden, tycker den inger en lite mörk stämning…

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Essgarde
0

Tycker faktiskt om din redigerade bild, lite TV-spels känsla över det hela. Tycker om den skimrande himlen^^ Bra bra

soif
0

jag tycker också att din redigerade bild är snygg, riktigt snygg faktiskt :) känns som i en dröm.