Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 308 ggr
IsabelleM
0

köpa sin första systemkamera

Hej! Jag har tänkt köpa min första systemkamera men jag behöver då hjälp med att välja jag är intresserad av att köpa en Canon EOS 350D. Har gått runt i lite affärer och kollat vad dom tar för den, priserna varierar men ligger mest omkring 6 000 kr. Men kameran är inte helt ny utan ungefär 2 år gammal minst vad jag vet så jag undrar är det värt att jag betalar så mycket? eller finns det nån kanske bättre, nyare systemkamera som ligger på samma pris ungefär? Tacksam för hjälp!

andmag
0

Utan objektiv tycker jag nog det är lite dyrt för en 350D. men det kanske följer med objektiv? Objektiv håller ju oftast sitt värde bättre än digitala kameror.

Essgarde
0

Tror nog att det ingår objektiv i det priset. Ta bara reda på vilket objektiv det är, men jag skulle gissa på ett standardobjektiv. För en Canon EOS 350D är det nog vad du får betala skulle jag tro, kolla bara så att objektivet som sagt ingår

andmag
0

mm begagnad med endast kitglugg 18-55mm borde den ligga mellan 4000 - 5000 :- tycker jag.

Endast kamerahus begagnat får man nog en EOS 30d för 7000:- jag skulle nog satsa på en sån och om man inte har råd ett billigare objektiv tills man får råd.

baziq
0

ISABELLEM: du har mail