Kreta före & efter
Jahapp, då var vi hemkomna från en underbar vecka i Kreta. Sitter här och sammanställer lite bilder så jag tänkte lägga in en bild på sonen när han gör ett svanhopp i bassängen 
Jag har klonat bort en massa badande människor som jag tyckte störde i bilden samt rätat upp bilden, för övrigt har jag inte gjort så mycket mer.
Förebilden:

Efter:

Åh vilken härlig bild!!!
Snyggt det blev när du "rensade" bort lite onödiga detaljer. Och du har gjort det så himla bra, ingen människa kan se att det faktiskt har varit fler badande i vattnet….
Jättesnyggt!!!

Det var helt underbart, hotellet i toppklass, 25 m till medelhavet, aktiviteter på hotellet, god mat på mysiga restauranger, vettiga priser, trevliga människor…helt enkelt Topp! :)
Dit åker vi igen nästa år :)

Måste varit svårt med pojken du klonat bort närmst i bild, riktigt bra.

Det var inte så svårt faktiskt, vattnet är ju tacksamt att klona, hade nog varit värre om det varit gräs eller annat. Pojken är min sons ohängda kusin förresten, dom hänger ihop som ler & långhalm 
Väldigt bra ingela! gillar bilden, riktigt semesterbild! mycket bättre när du rensade upp på bilden.
Välkommen tillbaka :D

bra gjort :d önskar jag hade vart han på bilden :P bada bada bada :D

Ja väldigt snyggt gjort.

Men nu ser jag att skuggan är kvar efter din sons ohängda kusin :)

skugga från ohängd kusin borttagen 

Haha, stabilt…

Fick order om att fixa större muskler på en bild också, vetifasen vad han ska ha den till, impa på tjejerna antagligen…
Före:

Efter:

haha… den var bra!! 
he he XD va en skit rolig "skämt" bild.
Men vill man ha den lite verkligare ska man kanske lägga på muskler på andra ställen också XD
(no offence)

Haha rolig bild!:) Den första blev jättebra, jag blir också sugen på att bada.. Vill inte ha höst:'(

Haha kul ^^ Men den andra armen saknar muskler x'D

haha vad härliga bilder :D själv åker jag till cyoern om 2 veckor :D :D :D :D
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
#17 Åhh vad härligt! Då får du plåta mycket! Så hoppas jag vi får se ett foto när du kommer hem :)

Jättefint gjort där med båda bilderna :)

Tack ska ni ha :)
sonen vill bara ha muskler på den ena armen, fråga mig inte varför