Photoshop CC
Var inne och kikade hos Adobe Systems Sverige och de erbjuder just nu Photoshop CC + Lightroom för 105 kr/månaden. Detta är villkoren och jag har lite svårt att begripa följande;
Vet någon vad som händer efter dessa 12 månader? Har man köpt loss sitt program eller vad är det som gäller?
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Nej, du har inte köpt loss ditt program. Det kostar fortfarande en väldigt stor säck med pengar att köpa loss programmet. Du prenumererar…
Jag hittar inte sidan på moderskeppet nu, men som jag förstod dem så kommer priset inte avsiktligt höjas efter tolv månader, utan när/om det höjs så kommer det rimligen höjas för alla.
Här är en
länk
till modrskeppet, sedan länkas det vidare till Adobe.
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
TS.
Testa Gimp som är helt gratis och lika bra som PS.
Bästa hälsningar,
Bertil
#3 Jag har använt GIMP och ska jag vara ärlig avskyr jag det. Tack för rådet i alla fall! Jag använder just nu Adobes Photshop CS6 och trivs oerhört bra från att ha tecknat i Adobes olika Photoshop versioner så som Elements, CS1-, 3- och 5 innan, men jag var inne på Adobe Systems sida och såg deras erbjudande. Föll pladask när jag såg det eftersom det framstår som SÅ OTROLIGT exklusivt, men inser att det kanske inte är så nödvändigt trots allt haha 😂
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️