Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-nybörjare
Läst 925 ggr
agnes.sundling
0

Jag redigerar dina bilder!

Jag är absolut inte duktig på att redigera bilder, men tycker det är väldigt roligt, så skulle bli jätteglad om någon ville skicka någon bild med önskemål, tex " Ta bort trädet i bakgrunden" eller något.. :) Har en förkärlek till hästar, så finns det hästar med på bilden är det ju ett plus, hihi ;)

Tack på förhand!

Mantissa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte hästar, men jag skulle bli glad om du ville ta bort staketet i förgrunden :)

annia1
1

Vet inte om det är ok enligt reglerna att gå in i annans tråd som jag gjort.

Jag brukar inte hålla på med redigering av bilder så inte så hemma på det, men gjorde ett försök. Tog även bort ett par stolpar i bakgrunden då jag tyckte de störde.

.

Mantissa
0

Jag tar gärna hjälp med denna också. Vill ha bort koner i förgrunden och trådarna i bakgrunden!

Mantissa
0

och går det att fixa bort staketet här blir jag glad, men det är nog svårare

annia1
1

Här kommer bilden från #3 Jag får det inte bra när det gäller staketstolparna som finns i bakgrunden så jag fick låta dom vara kvar. 

När det gäller bilden i #4 den ligger över min förmåga. Staketet i sig är inte problemet utan skogen i bakgrunden är på sina ställen så suddig så jag hittar inga punkter att använda. Sen får jag det inte rätt när det gäller öronen. Och stolpen är för stor för att jag ska få det bra.

Nu vet jag inte vad som krävs för att bilden i #4 ska bli bra, men jag tror att det bästa är om man byter ut bakgrunden helt och det klarar inte jag av.

.

Mantissa
0

Tack!

Flöffo
0

annia1, annars finns det olika trådar som är till för att vem som helst ska kunna redigera. Om du inte vill tränga dig på i denna tråd.

//Flöffo