Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 458 ggr
waikru
0

nytt projekt á la Freddy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu gjorde jag nyss första testbilden på mitt nya projekt, jag har slarvat vääldigt mycket med kolossen eftersom det bara är en testbild, men jag vill ha alla tips ni har iallafall så släng in några ord nu!

Fredde

andmag
0

Tycker det är svårt att ge kritik på en medveten slarvig bild, gör klrt den som du vill ha den istället så lägger vi ner energin på kritiken :)

waikru
0

okej, jag formulerade mig dåligt, jag vill ha kritiken på annat än hur jag gjort själva jätten (jättens texturer och design), allt annat är klart. tyvärr kommer nog inte de färdiga bilderna komma upp här heller. men jag tänkte på stämningen, ljussättningen, focus/skärpa, om någon effekt skulle göra hela bilden snyggare m.m. ;P

tack andmag, jag tänkte inte på hur dåligt jag formulerat inlägget :)

[Wriiist]
0

vad ska det föreställa??

waikru
0

#3 haha det ska föreställa en jätte. den skulle inte synas så tydligt men jag tar det som en rätt stort minus om de inte syns alls då XD

Alley-Pang
0

Jag gillar ljuset och att en lens flare äntligen sitter där den ska och inte i rymden brevid en pegasus :P

Landskapet är också snygg, men lite för "svenskt" för min del.

waikru
0

tack XD jo jag försökte vara lite diskret :P

nu när du säger det så är det rätt så otroligt svensk faktiskt, jag har inte sett det så för de är där jag bor XD

[Wriiist]
0

jag ser inte vad som är upp lr ner? de ser ut som ett konstigt träd XD?

(sorry)

waikru
0

är du seriös?

frukost
0

Jag blir lite snurrig av bilden. Ser inte riktigt vad som är meningen med allt.

waikru
0

haha meningen är inte så mycke de är en bild jag gjorde mitt i natten för att se om det var en bra idé, håller på med en ny nu

frukost
0

haha, okej. tur att det inte bara är jag som göra lite 'konstiga' saker ^^