Saga ;) [Före&Efter]
När man är förkyld ska man ligga nerbäddad i sängen med en kopp varmt te… men det är inte alltid lika lätt, eller roligt för den delen. roligare är det att pilla i photoshop och drömma sej bort. ;)
Före..
Och så efter såklart ;)

Riktigt vackert Jenya! Gillas!

väldigt snyggt, gillas mkt!
Guud vad snyggt! :D
Åh va fint!! Ja som taget direkt ur en saga :)
Och en sådan fin regnbåge du fått till. Tycker om bilden mycket.

Skönt att höra att det inte bara är jag som snörvlar ;) Vad härlig den blev, bilden :) …skulle jag anmärka på något litet är det att den violetta färgen i regnbågen sällan syns så mycket som här, men det är ju också en smaksak när man gör en sagobild som du har gjort!
Själv spenderade jag min febrig gårdag med att tenta, men så fort jag kom hem snorade jag förstås framför Photoshop istället. SÅ mycket bättre än att ligga och tycka synd om sig själv i sängen!
Angående regnbågen så tycker jag inte alls att färgerna stör. Det är ju trots allt en söt sagobild. Och i sagornas värld är allt tillåtet, det är ju det som är så härligt… 
Jag tycker inte att en sagobild måste vara fotografiskt korrekt… då blir det ju ingen sagobild. :)

Ha, nu inser jag varför jag reagerade såpass på det violetta -regnbågen är ju upp-och-ned! Snygg touch, det var verkligen inte uppenbart vid första anblicken! Alltid lika roligt att se dina redigeringar Jenny :)

Jättesnyggt Jenya, väldigt bra måste jag säga, tänk vad man kan åstadkomma när man är sjuk :)
*gillas skarpt*
Vad kul att bilden gillas! var först inte säker på om jag skulle lägga upp den. Det var så mycket saker jag hade velat göra med bilden, mer detaljer osv men inte orkade p.g.a förkylningen.
Jag gjorde ungefär som emely, fast jag hade bara Möte inte tenta, men två möten på skolan sen hem och snörvla framför photoshop istället. hehe.
Ugh vara förkyldseg e inte kul, jag vill vara pigg och hoppa och skutta >.<
Jo "före" bilden tog jag när vi åkte förbi med bilen. kontigt pojken inte blev hysterisk på mej den resan 4-5 timmar bilresa och jag hoppar runt som en guttaperkaboll framm och tillbkak i bilen och fotograferar, hehe.

Underbar! *applåder* 

Fräänt :D
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.

Riktigt snyggt wow

Jättesnyggt. Usch, det känns som om man borde lägga upp några verk här innan man får kommentarsjukan :]

Gud vad snygg, riktig sagobild. Snyggt jobbat :)

JA den var bra gjord, om något så tycker jag dimman är lite livlös men helt ok.
Väldig fin bild och bra färger:-)
Krya på dig
men fortsätt med photoshoppandet, det här blev bra! Visa gärna flera bilder, och kanske ngn beskriv av hur du gjort lite tipstrix och sånt:-) Det skulle vara väldigt spännande att se och läsa.
Jag blir så nyfiken:-)))
mvh
laimer
riktigt snyggt :)
#17 Jo jag håller med ang dimman, men jag orkade inte lägga ner tiden på det så jag får skylla mej själv :)
#18 jo jag försöker friskna till lite men det är inte enkelt. hehe
Hmm hur jag gjorde, jag jgorde inte så mycket egentligen, jag tog två stycken färgglada "himmel" bilder och lade i olika lager över orginalbilden, sen provade jag olika lagerlägen för att se vad som blev bäst, därav färgerna. sen tog jag en himmelbild till med mycket moln som jag plaserade som jag ville ha den och sänkte opaciteten lite och jämnade till den. sen gjorde jag rengbågen (Ingela har gjort en artikel här om hur man gör en rengbåge) sen klippte jag in fåglarna på bilden. och efter det kanske jag lekte lite med skärpa och försökte få till "dimman"
annars var det nog inte så mycket mer. :)

du inspirerade *",*

#21; Jättefint ! :]