Hjälp med kloning
Hejhopp jag skulle bli väldigt glad om någon ville hjälpa mig lite snabbt :) jag har inte photoshop
på datorn längre så vet inte hur jag ska kunna klona bort :(
Behöver få bort lite saker från några bilder
, och jag behöver hjälp snabbt! allt ska vara klart på fredag :/
Handen på denna bild
ska bort :)
Tack på förhand!
Första bilden, förslag på beskärning. Ljusat upp ännu lite till i förhållande till förra.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Bild två, har beskurit så att fokus hamnar på katten och tagit bort kraftig gul och grön ton i bilden samt ljusat upp den något.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg

Det finns ju massor med gratis lite enklare fotoprogram du kan ladda ner och fixa till bilderna själv
En enkel beskäring borde väl kunna förbättra bilderna tillräckligt?
Tack Praefatio! :)
#7 jag kommer inte på något, är så dålig på sånt där :)
Visst är det katter från Gefle Katthem? Ska isf bli skoj att se alla bilderna på lördag 🙂.
Hjälper gärna till om du har fler foton i behov av redigering och får svårt att hinna lära dig ny programvara innan din deadline på fredag.
Medarbetare - Halloween.ifokus
Vill du själv testa TS så fick du ett par bra länkar av Cindy.
Själv så kör jag GIMP men den kan synas ha en ganska hög inkörströskel. Dock så finns hur många bra tutorilas som helst om bildbehandling i GIMP.
Ett program som inte var med i den där första länken du fick av Cindy är Photoscape som har blivit väldigt populärt och det lär vara ett väldigt kompetent program.
http://photoscape.sv.softonic.com/
Slutligen TS så när man bara väl kommer igång med bildbehandling så blir det också roligare och roliga att hålla på med dess mer man lär sig.
Bästa hälsningar,
Bertil
#13 Ja det är Gefle katthem-katter, till 10 års jubileumet! :D
Tack till alla för all hjälp! :)