Mina stockbilder
Har den senaste tiden använt mig av mycket stockbilder från Deviantart. Har haft ett konto ganska länge, men inte använt det. Nu när jag har varit inne och kikat runt har jag verkligen fått upp ögonen för sajten.
Har börjat ladda upp mina foton som stockfoton. Det är fritt fram att använda om man vill! 😃 Mina krav står i beskrivningen av bilden.
Har börjat med det idag, så jag är helt ny på det här, har ni tips och råd tar jag tacksamt emot det! 🙂
http://hallonsmurfen.deviantart.com/
(Visste inte vilken kategori jag skulle lägga tråden i, så jag la den i Off Topic. 🙂)
Medarbetare på Pokémon iFokus
Så roligt att du lägger in en länk här och erbjuder stockbilder!! Jag tycker att det såg bra ut. 🙂
#1 Tack så mycket! 😃
Har laddat upp en del nu. Det är hittills bara gamla bilder. De är antingen tagna med min gamla digitalkamera, eller med min mobil, därför de rätt dålig kvalité. Men vad jag har förstått så gör det inte så mycket när det gäller stockbilder, i alla fall om de platsar som små detaljer bara. 🙂
Hittills är det mest mat och blommor, men det kommer även komma upp en hel del djur och landskap så småningom! 🙂
Medarbetare på Pokémon iFokus
Ja jag har också ett stock konto.
Det är bra om du tar högupplösta foton när du ska använda dom som stockbilder. Det är större chans att dom kommer till användning då.
Men det är rätt roligt. Jag har haft mitt konto legat still i flera år. Men för ett tag sedan så tog jag tag i det igen. Och det är verkligen roligt att kunna ge något tillbaka till sajten när man själv använt sig av olika personers stockbilder under flera år.
Sen är det också roligt när man ser vad andra har gjort med dom 🙂