Medarbetare sökes!
Sajten växer så det knakar, 800 medlemmar i dagsläget samt ca 10.000 besökare/månad, därför behöver vi nu utöka antalet Medarbetare.
Vi söker 2 st personer som är intresserade av att hjälpa till att sköta sajten, detta är helt ideelt, ingen av oss får betalt för detta utan gör det för att vi är intresserade och tycker det är roligt.
Du som söker bör ha följande kvaliteter:
- Ha gott om tid & intresse
- Vara positiv, uppmuntrande & opartisk i dina inlägg/omdömen
- Se till att reglerna på sajten följs och kunna vidta åtgärder utan att vara rädd för konflikter.
Som Medarbetare kan du inte deltaga i några tävlingar på sajten, det måste du ha i åtanke.
Ni som är intresserade kan maila en ansökan till mig, jag kommer, tillsammans med Gunnar & Madde välja ut de två som vi tror kommer passa till uppdraget.
Välkommen med din ansökan! 
Mvh Ingela

Får lov att presentera vår nya Medarbetare här på bildredigering:
Sphinx - Welcome! (som dom säger i USA) 
Sphinx kommer att ta hand om artiklarna i första hand men även hålla ordning i forumet. Detta innebär också att Sphinx tävlingsbidrag plockas bort från denna månads 10 finalister.
En ledig plats finns ännu kvar så det går bra att fortsätta skicka in ansökningar.
Mvh Ingela

Grattis Sphinx :D :D :D
Det kommer säkert bli jättebra med dig att hjälpa till här på sajten :D
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.

Nästa nya Medarbetare som träder in nu är Fotokanen
Andreas kommer hjälpa mig med tävlingarna samt stöka runt lite i forumet. Välkommen Andreas!