Fotokanen Ny medarbetare
Jag har nu blivit en ny Medarbetare på sidan och jag vill tacka alla som valde ut mig.
Jag kan börja med att presentera mig lite. Mitt namn är Andreas "Fotokanen" Illikainen och ni kan konakta mig om ni behöver hjälp eller om det är något annat.
Vad kommer då jag göra på forumet? Troligtvis så blir det så att jag kommer ta över tävlingarna för att avlasta ingela lite och hålla ordning är på forumet, hjälpa andra som jag redan håller på med.
Jag går sista året på Teknikprogramet på Ullvigymnasium i köping, och läser/har läst Fotografisk bild A,B (det handlar om att fotografera och hålla på i photoshop) jag går mest där för att få betyg för att om jag ska försöka mig in i modellvärlden så är det bra att ha något betyg läser också webbdesign, och design huvudtaget.
Jag har fotograferat digitalt sedan 2003 och 2006 köpte jag en digitalsystemkamera och tar fotografering på högsta allvar då jag vill bli någonting innom modell världen och sport.
Photoshop har jag hållt på med länge jag minns inte när jag börja men kan ha varit vid 2002 inte 100% säker men någonstans där, försöker att lära mig nya grejer varje dag, är snabblärd inom sånt jag är intresserad av.
Jag hoppas att allt kommer gå bra och att ni inte blir besvikna på mig och att jag gör ett bra jobb. Jag försöker så gott jag kan =)
Mvh Andreas "FotoKanen" Illikainen
Besök gärna min hemsida www.FotoKanen.se
Grattis, och lycka till som Medarbetare här på forumet. Fantastiskt fina bilder du har lagt in på din hemsida. 

Varmt välkommen i gänget Andreas! 

Välkommen! Och lycka till!

Välkommen och lycka till! 
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Man tackar så mycket allihoppa