Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 409 ggr
Elisiajohansson
0

Konstruktiv kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja få lite konstruktiv kritik på denna. Färg, urklipp, känsla osv. Den består av 7 olika bilder + en textur bild. :)

leemland
1

Tycker den ser bra ut :) 

Det enda jag kan påpeka så rakt på är ansiktet på fågeln; näbben och ögonen, dom ser inte så "tecknade" ut som övriga bilden. Och även fötterna på fågeln ser lite udda ut. (menar inte illa) Utan dom ser mer dit klistrade ut tycker jag .. 

Men som sagt en riktigt fin bild :)  Önskar jag hade haft tålamod att göra såna :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Elisiajohansson
0

#1 Tackar och tar åt mig :)

Elisiajohansson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nån mer som är villig att ge sin konstruktiva kritik? :) Slänger även upp en till jag gjorde efter.

Cindy-
0

Jättesöta bilder båda två. 

En viktig sak bara… du måste länka till alla de stockbilder som du har använt. Länka direkt till stock bilden. Om du lagt upp bilden någon annanstans med länkar till alla stockbilder så kan du lägga en länk dit om du hellre vill. Men annars vill vi ha länkar här direkt till stockbilderna.

Om du vill ha lite råd. Så saknar jag skugga under fågelns klor. Och när det gäller den andra bilden så känns skuggan framför flickan lite fel. Sen vet jag inte. Bilderna är ju lite små så man kan inte se så noggrant.

Men jag tycker att bilderna är söta, och jag älskar den där fågeln. Tror faktiskt jag använt den själv. Eller en likadan i annan position.

Jag tycker att du är jätteduktig!!! 🙂 Och tack för att du visar upp dina bilder här.

Cindy-
0

Glömde säga att du är jätteduktig med färgerna. 🙂